Onko kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
Mulla on aina ollut suht säännölliset menkat. Pillerit lopetin jo 2 vuotta sitten, siirryttiin kortsun käyttöön. Kiertona ollut tasaisesti 28-29 päivää. Lasta on yritetty kesäkuuusta lähtien. Nyt ei menkkoja kuulu vaikka jo kp 33 menossa. Raskaustestejä tehty 2 kpl ( kp 28 ja kp 32), molemmat näyttivät negaa. Kysymys kuuluu että onko jollain kokemusta että olisikin parin negan jälkeen saanut plussan? Tää on tosi omituista, kun ei mun kierto ole ikinä ollut näin pitkä...

olen kuullut sellaisesta harvinaisesta tapauksesta, että joillakin ei raskaus näy kuin ainoastaan verikokeissa. Tosi harvinaista, mutta mahdollista. On tietenkin sekin mahdollista, että vielä näyttäisi plussaa. Mutta jos kuukautiset eivät nyt ala niin ota ihmeessä lääkäriin yhteyttä ja lääkäri voisi selvittää miksi kiertosi on pidentyneet tms. stressi yms. voi vaikuttaa myös. Mutta onnea sinulle!

itseläni kaksi testiä näytti negatiivista ja sitten kaksi päivää viimeisestä testistä näytti positiivista :) Mutta totta on myös ettämitä enemmän menkkoja odottaa, sitä enemmän siitä ""stressaa"" ja ne voi siirtyä senkin takia.

Yhteistyössä