Onko koolla väliä? Rehellisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen huomannut että ystäväpiirissäni on USEITA naisia jotka väittävät ettei koolla ole väliä. Itse olen taas täysin erimieltä tästä asiasta. Mitä SINÄ sanot?

On väliä. Alle 15cm on mielestäni pieni ja ei anna yhtälailla nautintoa kuin isompi. Vaikka se käyttäjästään onkin kiinni, mutta silti valitsisin ehdottomasti mielummin ison kuin pienen.

On todella. Eksälläni oli todella pieni, siis todella pieni. Nykyiselläni taas keskivertoa huomattavasti isompi. Pituutta liki 24cm, paksuutta lähes 10cm. ISO se on minun kokoiselle naiselleni, mutta meillä nautitaankin usein pelkästä suuseksistä minkä antamisesta itse kiihotun todella kun käsissä on tuon kokoinen kalu...

[QUOTE="vieras";24905206]On todella. Eksälläni oli todella pieni, siis todella pieni. Nykyiselläni taas keskivertoa huomattavasti isompi. Pituutta liki 24cm, paksuutta lähes 10cm. ISO se on minun kokoiselle naiselleni, mutta meillä nautitaankin usein pelkästä suuseksistä minkä antamisesta itse kiihotun todella kun käsissä on tuon kokoinen kalu...[/QUOTE]

Suuseksi - käsissä?

Tähän voisin heittää tarkentavan kysymyksen että, väliä mihin?

Onhan sillä väliä. Jos on aivan pikkuriikkinen, niin ei se kyllä paljoa tunnu, ja jos taasen aivan jätti suuri niin ei sekään kyllä ainakaan kivalta tunnu. Eli kaikkea tuolta väliltä on sopiva.

Mutta mielestäni seksi voi toimia minkä tahansa kokoisen vehkeen kanssa, seksi on paljon muutakin kuin se kalu.

Eli yhteenvetona ei ole väliä minkä kokoinen on.

pelkillä huulillako sä ihmettelijä pidät kalusta kiinni joka ihmettelit suuseksissä käsienkäyttöä? Kyllä minä ainakin avitan käsin ja leikittelen käsissä myös sillä....v

Koolla on väliä! Tai sanoisin, että pieni ei saa olla. Muuten kaikki käy eli normaali, iso...kaikki käy. Ja tosiaan paksuudella on paljon enemmän merkitystä kuin pituudella!

"Joo siis ei alle 50 cm tee mitään. Paksuuttakin pitää olla väh. 15 cm."

Sitten kun tuollaisella poraa reikänsä ladon oven kokoiseksi, niin ihmetellään miksi mies ei halua seksiä tai hänestä se ei tunnu miltään.

On sillä sen verran väliä, etten mitään nakkia halua, mutta keskikokoinen on jo riittävä, ja mitään megameisseliä en myöskään kaipaa. Omalla miehelläni on juuri sopiva, tuntuu hyvältä pimpassa, suussa ja pepussa. Ei siis liian pieni tai liian iso, vaan juuri mulle sopiva. Jos jotain lisätoiveita pitäis kultani kikkeliin esittää, niin kunnon iso terska olis paras, mutta kelpaa se tuollaisena tasapaksunakin se kikkeli. :)

On sillä väliä, mutta normaalikoko riittää. Pelkästään iso vehje ei tee hyvää rakastajaa, mutta valitettavasti pieni kikkeli näkyy monesti myös siinä, että seksuaalinen itsetuntokin on matala.

Mitoista en osaa sanoa, en ole koskaan tajunnut että miksi niitä pitää mittailla.

Yhteistyössä