Onko koolla väliä? Rehellisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="akka";24905391]Koolla ei ole mitään merkitystä niin kauan kun ollaan normaalin rajoissa.Sen sijaan toimivuudella on.[/QUOTE]

Peesi. Liian tiukka tai liian väljä tai muuten toimimaton kampe olis hankala.

Ihan normikokokin riittää ja liian isokin voi olla (nykyiselläni on LIIAN ISO). Olen kerran laittanut suhteen poikki osaksi peniksen pienuuden vuoksi. Siis oli niin pieni etten tuntenut juuri mitään! En tajua miten suhde olisi pidemmän päälle voinut toimia. En saanut mitään tyydytystä siitä.

No itsellä ei ole kokemusta prinssinakeista, mutta uskoisin, että kyllä sillä koolla on oikeasti merkitystä. Liian iso ei ainakaan saa olla, mutta luulen, että myös liian pieni sormenkokoinen prinssinakki olisi aivan liian pieni, eikä tuntuisi juuri mitenkään. Vähintään mielikuvan ainakin latistaa, jos sepaluksessa on joku sormenkokoinen nakki....

Ihan normikokokin riittää ja liian pienikin voi olla (nykyiselläni on LIIAN PIENI). Olen kerran laittanut suhteen poikki osaksi pillun suuruuden vuoksi. Siis oli niin iso etten tuntenut juuri mitään! En tajua miten suhde olisi pidemmän päälle voinut toimia. En saanut mitään tyydytystä siitä.

[QUOTE="vieras";24905473]Ihan normikokokin riittää ja liian pienikin voi olla (nykyiselläni on LIIAN PIENI). Olen kerran laittanut suhteen poikki osaksi pillun suuruuden vuoksi. Siis oli niin iso etten tuntenut juuri mitään! En tajua miten suhde olisi pidemmän päälle voinut toimia. En saanut mitään tyydytystä siitä.[/QUOTE]

Pakko se on myöntää ettei synnyttäneiden naisten pillu ole yhtä makoisa nautiskella kuin synnyttämättömien naisten. Niin se vain on.

[QUOTE="hmm";24905592]Veikkaisin että vain pienimunaisten vaimot sanoo, ettei ole väliä.[/QUOTE]

Niin tai sitten sellaisetkin voi vastata joiden seksiin liittyy muutakin kuin edestakasjyystö kolme minuuttia.

[QUOTE="hmm";24905592]Veikkaisin että vain pienimunaisten vaimot sanoo, ettei ole väliä.[/QUOTE]

Veikkaisin että vain isopilluiset naiset sanoo että koolla on väliä.

[QUOTE="neito";24905193]On väliä. Alle 15cm on mielestäni pieni ja ei anna yhtälailla nautintoa kuin isompi. Vaikka se käyttäjästään onkin kiinni, mutta silti valitsisin ehdottomasti mielummin ison kuin pienen.[/QUOTE] Eli ennemmin ottaisit 20cm pitkän ja nakin paksuisen kuin 15cm pitkän ja hk:n paksuisen ? Voishan sillä kehuskella kavereille...

Koolla on väliä ja sillä että on yhteensopiva pakkaus :) Eli ei naisella liian löysää pimpsaa eikä miehellä liian pientä kikkeliä. Isokin kikkeli liian löysässä tuntuu pieneltä. Se sopivuus :)

Koolla on väliä ja sillä että on yhteensopiva pakkaus :) Eli ei naisella liian löysää pimpsaa eikä miehellä liian pientä kikkeliä. Isokin kikkeli liian löysässä tuntuu pieneltä. Se sopivuus :)
Hiehenäkin voi sanoa ettei se liian tiukkakaan hyvä ole ei pysty kunnolla touhuamaan kun pitää jatkuvasti varoa ettei satuta kaveria, selllainen vie kyllä maun koko touhusta kun joutuu varovaisesti vain liikkumaan ja varoa ettei työnnä liian syvälle.. Tuo yhteensopivuus on se joka tekee seksistä ja parisuhteestakin nautittavaa, jos henkilökemiat osuu yhteen muuallakin kuin sängyssä niin yhteiselo on paljon mutkattomampaa. Jossain tv-sarjassa oli kaveri joka kehuskeli viimeöistä seksikumppania ja mielikuvassa hakkasi patongilla messuhallin ovea :D :D Joten kyllä sillä koolla on väliä..

• Tykkää
Reactions: idunnor
On ehdottomasti väliä! Puolin ja toisin. Muistaakseni miehellä oli joitain millejä vajaa 20cm pituutta ja n 15 paksuutta, vähän riippuu kohdasta ja innostuksen määrästä. Ja kyllä, tuli mitattua kerran uteliaisuuden iskiessä. :D "Hei oota rakas vähän... * vaimo kipittää tiehensä ja palaa innoissaan vaaleanpunaista mittanauhaa heilutellen* -No NYT päästään asiaan!".... :D

Minä olen meillä se heikko lenkki, en toisen synntyksen jälkeen ole saanut aikaiseksi treenata itseäni enää kuntoon, vaikka muksu täyttää kohta kaks. En nyt varmaan pahimmasta päästä ole, kun jo jälkitarkastuksessa kerta tuli kehuja, mutta en entisellänikään...

Niin ja ikää 25v, miten se tähän liittyy...?

On ehdottomasti väliä! Puolin ja toisin. Muistaakseni miehellä oli joitain millejä vajaa 20cm pituutta ja n 15 paksuutta, vähän riippuu kohdasta ja innostuksen määrästä. Ja kyllä, tuli mitattua kerran uteliaisuuden iskiessä. :D "Hei oota rakas vähän... * vaimo kipittää tiehensä ja palaa innoissaan vaaleanpunaista mittanauhaa heilutellen* -No NYT päästään asiaan!".... :D

Minä olen meillä se heikko lenkki, en toisen synntyksen jälkeen ole saanut aikaiseksi treenata itseäni enää kuntoon, vaikka muksu täyttää kohta kaks. En nyt varmaan pahimmasta päästä ole, kun jo jälkitarkastuksessa kerta tuli kehuja, mutta en entisellänikään...

Niin ja ikää 25v, miten se tähän liittyy...?
Hehe oikeaa toimintaa teillä, kieltämättä sitä hieman yllättyy kun nainen juoksee mittanauhan kanssa mittailemaan :)

Yhteistyössä