onko kukaan huijannut libero kerhossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Elikkä jos ilmoittaa että saa taas lapsen vaikkei saisikaan....siten saa kerättyä merkattua taas koodeja liberovaipoista ja ilmaisia lahjoja kerhosta sen mukaan...itse en ole näin tehnyt..mutta tuli vaan mieleen onko kukaan muu..._? :D ei kai ne sitä mitenkään voi tarkistaa..

Aikoinaan yks tuttu huijas, et sil meni lapsen tahi mummon nimellä sinne mummolan osoitteeseen toiset lahjukset. Siihen aikaan läheteltiin niit liberomerkkejä ja oli sellainen liberokalenteri mis oli kuukausilahjat.

jos joku alkaa liberon krääsän toivossa huijaamaan niin siitä vaan mun puolesta.. Meillä on tällä hetkellä kaks vaippaikäistä enkä ole enää aikoihin kerännyt koodeja. Lahjat on huonoja, ja koodien kerääminen ja merkkailu tehty turhan hankalaksi. Kaikki kiitos vanhoille kunnon pupumerkeille!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Enkä mä keräile sitä krääsää nyttekään, vaikka liberoja muuten käytetäänkin.

Ei ne kaikki "palkinnot" mitään krääsää ole =) Tyttö ainakin tykkää siitä hirvestä kovasti, kai niitä ihan kaupoissakin myydään (Lamaze).

Alkuperäinen kirjoittaja sb:
sitte se vihreä pupu yöpuku oli ainakin ihana :)

Nyt siellä on pelkkää pjaskaa. Tän kesän t-paidat ja hellelätsät on jo ostettu ja ens vuonna ne nyt kaupassa olevat ei enää mahdu. Mä innolla odotan, et edes jonkin moinen pyjama tulis takas pistekauppaan, kun sellainen tarttis kuitenkin syksyksi hankkia. Olihan niillä se pyjamakilpailukin, et luulis jo pistekauppaan tulevan joku niistä.

Yhteistyössä