Onko kukaan kotiäitinä vaikka lapset yli kolme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis en voi käsittää, että ihmiset painaa niska limassa töitä 30-vuotiaana sen takia, että ELÄKE olisi suurempi??? Huomenna voi jäädä auton alle tms. Mä ainakin elän päivän kerrallaan :) Aina sitä jotenkin pärjää. Myy vaikka taloon ja muuttaa ulkomaille?

Jotkut ihmiset painavat töitä kolmikymppisinä niska limassa sen takia, että haluavat elättää itse itsensä _ja_ saada jonkinlaista eläkettäkin vanhana. Ei sen takia kannata unohtaa tulevaisuutta, että voi kuolla huomenna. Mitäs jos ei kuolekaan?

Ja se, että sä osallistut työpanoksella teidän perheen elämään ei korvaa sitä rahapanosta, minkä miehesi tuo? Kuvittele asia vaikka näin, että miehesi maksaa sinulle palkkaa siitä, että hoidat hänen lapsiaan?

En ole ikinä käsittänyt näitä marttyyri-äitejä, jotka lykkäävät lapsensa jo vauvoina hoitoon, koska "pitää elättää itse itsensä"... No kukin tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Eläkettä voi toki kartuttaa itsekin, mutta millä tuloton kotiäiti sitä kartuttaa?

pitää vaan luottaa siihen että mies tienaa enemmän. :laugh:

ja onhan noita eläkesäästö juttuja mutta siinäkin pitää tienata paljon että voi alkaa säästää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis en voi käsittää, että ihmiset painaa niska limassa töitä 30-vuotiaana sen takia, että ELÄKE olisi suurempi??? Huomenna voi jäädä auton alle tms. Mä ainakin elän päivän kerrallaan :) Aina sitä jotenkin pärjää. Myy vaikka taloon ja muuttaa ulkomaille?

Jotkut ihmiset painavat töitä kolmikymppisinä niska limassa sen takia, että haluavat elättää itse itsensä _ja_ saada jonkinlaista eläkettäkin vanhana. Ei sen takia kannata unohtaa tulevaisuutta, että voi kuolla huomenna. Mitäs jos ei kuolekaan?

Ja se, että sä osallistut työpanoksella teidän perheen elämään ei korvaa sitä rahapanosta, minkä miehesi tuo? Kuvittele asia vaikka näin, että miehesi maksaa sinulle palkkaa siitä, että hoidat hänen lapsiaan?

En ole ikinä käsittänyt näitä marttyyri-äitejä, jotka lykkäävät lapsensa jo vauvoina hoitoon, koska "pitää elättää itse itsensä"... No kukin tavallaan.

Pankki ei taida lainanmaksuun hyvittää kotiäitiydestä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

niin ja nyt kun maailmanloppukin tulee 2012,niin mitäs sitä mitään eläkettä kartuttamaan.kuhan eletään ja nautitaan viimisistä vuosista

Joo se maalimanloppu EI OLE lopullinen mitä on ennustettu, maalima vaan on sitten erinlainen..... ; D : D ; D

Ja kuuluma eläke summa tulee viimeisen kymmenen vuoden tulojen mukaan....

hih, en voi käsittää miten joku VOI olla niin naiivi, että kuvittelee, että eläkkeitä maksetaan 30 vuoden kuluttua!!!

kai jos ei ehdi lukea lehtia eikä seurata uutisia...

Yhteistyössä