Onko kukaan lopettanut Champixin avulla tupakointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Champion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ole kokeillut, mutta veljeni ja vaimonsa molemmat lopetti Champixilla. Molemmat onnistui hyvin paitsi veljeni sai kauhean levottomat unet. alkoi tupakka maistumaan niin pahalle ettei tehnyt enää mieli polttaa

Hups mulla onkin näemmä jo kuudes päivä menossa :D

Mulla itellä ei ainakan vielä ole tullut mitään sivuoireita. Pari päivää olin aika kireä mut luulen et johtuu siitä ettei nikotiini imeydy enä kunnolla. Äsken kävin röökillä, mut eipä tullut sitäkään poltettua kokonaan. Perjantai tällä viikolla olis sit vika polttopäivä jos sinne asti jaksaa polttaa kun ei pahemmin tee nytkään mieli. Tää tuntuu ihan naurettavan helpolta tällä hetkellä mut kokemuksesta tiedän et repsahtaminen on tosi helppoa tän jälkeen. Ajattelinin jatkaa lääkkeellä ylläpitoa vielä hetken sen 3kk jälkeen ja teen tällä kertaa kaikkeni ettei repsahtmist tapahdu. Viimeks lopetin nikotiinipurkkien avulla. Oli tosi vaikeaa ja olin 8kk polttamatta mut sit repsahdin taas :ashamed: Ei kai se mieliteko lopu koskaan kun piti olla niin tyhmä nuorena et ton tyhmän tavan alotti..

Mun hyvä ystävä ja äiti ovat lopettaneet ko. tuotteen avulla jo vuosia sitten, millään muulla ei onnistunu ja tällä kuulemma varsin helposti --- suosittelen kaikille :)

Yhteistyössä