Onko kukaan toinen mies ikinä rakastanut sinua enemmän kuin nykyinen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut 7 vuoden jälkeen edelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, entinen mieheni rakasti minua aikanaan enemmän kuin nykyinen. Tai oikeastaan ei voi sanoa että rakasti enemmän, vaan hän sai minut tuntemaan itseni rakastetuksi enemmän kuin nykyinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Hopsu:
Mä olen miettinyt lähinnä sitä,että olenkohan mä koskaan edes saanut vastarakkautta. Ensimmäinen mies oli väkivaltainen ja toinen on tunnustanut että jos kauniimman saisi niin vaihtaisi heti,mutta koska ei saa,on minun kanssani.

Surullista.
Viikonlopun Totuuden hetkessä oli tuo jälkimmäinen tilanne kysymyksenä ja mietin, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtaisivat kumppania, jos saisivat kauniimman. Ilmeisesti siis on.

Asiaan kuulumatonta, mutta eikös siinä totuuden hetkessä kysytty tuota, että vaihtaisiko kauniimpaan. Vastasi ettei vaihtaisi ja puhui valheenpaljastustestin mukaan totta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Hopsu:
Mä olen miettinyt lähinnä sitä,että olenkohan mä koskaan edes saanut vastarakkautta. Ensimmäinen mies oli väkivaltainen ja toinen on tunnustanut että jos kauniimman saisi niin vaihtaisi heti,mutta koska ei saa,on minun kanssani.

Surullista.
Viikonlopun Totuuden hetkessä oli tuo jälkimmäinen tilanne kysymyksenä ja mietin, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtaisivat kumppania, jos saisivat kauniimman. Ilmeisesti siis on.

Asiaan kuulumatonta, mutta eikös siinä totuuden hetkessä kysytty tuota, että vaihtaisiko kauniimpaan. Vastasi ettei vaihtaisi ja puhui valheenpaljastustestin mukaan totta.

Näinhän se meni.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tarkoitinkin että tuntuuko sinusta siltä että joku olisi rakastanut enemmän. Eihän sitä toisen rakkauden määrää voi millään mittarilla mitata mutta minusta ainakin tuntuu että kukaan ei koskaan ole rakastanut minua niin kuin mieheni! Tuntuu oikeastaan että ei edes omat vanhempani.

Kyllä. Mun eka tosi-ihastus...tais rakastaa oikeesti, tajusin vasta viimevuosina...kun tuntuu ettei oma mies rakasta (taitaa silläkin olla se eka rakkaus se suurin, mutta kun sen "menettää" ottaa kenet vaan...)

Mä en ollut aikoinaan silloin siihen "ihastus/rakkauteeni" valmis, ensin olin 14v ja sitten monta kertaa lyhyesti tonne 23v yritettiin, hän tosissaan ja minä pelleillen :( nyt vasta tajusin että se oli valmis aika paljoon mun takia. Harmi kun olin niin pentu.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tarkoitinkin että tuntuuko sinusta siltä että joku olisi rakastanut enemmän. Eihän sitä toisen rakkauden määrää voi millään mittarilla mitata mutta minusta ainakin tuntuu että kukaan ei koskaan ole rakastanut minua niin kuin mieheni! Tuntuu oikeastaan että ei edes omat vanhempani.

Kyllä. Mun eka tosi-ihastus...tais rakastaa oikeesti, tajusin vasta viimevuosina...kun tuntuu ettei oma mies rakasta (taitaa silläkin olla se eka rakkaus se suurin, mutta kun sen "menettää" ottaa kenet vaan...)

Mä en ollut aikoinaan silloin siihen "ihastus/rakkauteeni" valmis, ensin olin 14v ja sitten monta kertaa lyhyesti tonne 23v yritettiin, hän tosissaan ja minä pelleillen :( nyt vasta tajusin että se oli valmis aika paljoon mun takia. Harmi kun olin niin pentu.

Ai juu, lisään vielä että oot kyllä tosi onnekas, noinhan sen pitäis mennäkkin. Sitä nykyistä tulisi aina eniten rakastaa!

tai luulen ainakin niin. Minä törppö menin hänet joskus jättämään !!
Nykyinen mieheni tuskin rakastaa, tai jos niin sit noin 1000000 kertaa vähemmän...tyhmyydestä kärsin minä koko loppu elämäni !!

Ai juu, lisään vielä että oot kyllä tosi onnekas, noinhan sen pitäis mennäkkin. Sitä nykyistä tulisi aina eniten rakastaa!

Ja vieläkin lisään että siis puhun miehistä parisuhteessa...Oma isä rakasti niin paljon ettei kukaan koskaa voi rakastaa minua niin paljon!!!

On. Eksäni rakasti kyllä varmasti mua yhtä paljon kuin nykyinenkin -vähintään. Ja minäkin rakastin häntä..

Meidän ero johtui suurelta osin siitä, ettemme olleet valmiita lopulliseen sitoutumiseen vaikka takana olikin jo monen moonta vuotta yhdessä (olimme nuoria). Hän muutti toiselle puolelle maailmaa ja meidän juttu kaatui hiljalleen siihen. Tunteista oli raskasta päästä yli molemmin puolin ja yhä mietin välillä, että elämäni olisi mahdollisesti voinut mennä toisinkin. Mutta en haikaile. Eksän kanssa varmasti välitämme toisistamme lopun elämäämme ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Tunnen itseni onnekkaaksi kun olen kokenut elämässäni niin paljon rakkautta!

Niin ja tiedän kyllä, ettei kukaan ole rakastanut nykyistä miestäni niin paljon kuin minä häntä rakastan.

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Tuskin. Mutta mistä minä voin sen tietää? Ja miten rakkautta edes mitataan?

Sanoin jo aikaisemminkin että ei sitä MITATA mitenkään. Ei siihen ole mittaria. Mutta tuntuuko sinusta että joku olisi rakastanut enemmän. Kysymys siis sinun omasta tuntemisestasi, ei mistään mittaamisesta.

Mun entinen myös sai mut tuntemaan siltä, että olen todella rakastettu. Valitettavasti ei ollut valmis uusioperheeseen ja jouduin vaihtamaan toiseen. Haikailen häntä varmaan ikuisesti...siitä jo viisi vuotta!

ei mua sydämensä pohjasta varmaa kukaa koskaa rakastanu....mä taasen oon ollu rakastunu yhtee miehee jo 8v eikä tunnu tunne laantuvan(aina ku näen sen ni sydän hakkaa miljoonaa jne),mut tämä mies o naimisis ja mä olen avoliitos en kyl tie miks oon ku tunteita tasan inho ja viha =(

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Tuskin. Mutta mistä minä voin sen tietää? Ja miten rakkautta edes mitataan?

Sanoin jo aikaisemminkin että ei sitä MITATA mitenkään. Ei siihen ole mittaria. Mutta tuntuuko sinusta että joku olisi rakastanut enemmän. Kysymys siis sinun omasta tuntemisestasi, ei mistään mittaamisesta.

Ei tunnu siltä, mitä se rakkaus sitten onkaan...

En osaa sanoa. Mistäs noista tietää. Voi olla että joku eksä tai vaikka vanha koulukaveri salaisesti rakastaa mua ja milläs tuota mittaat kuka nyt eniten rakastaa. Et millään. Sanoisin kuitenkin että tuskin.

Niin, eihän toisen tunteista voi varmuudella koskaan tietää... Mutta luulisin, että kaikki nää 15 vuotta, ja neljä poikaa niin tuskin kukaan rakastaa tai rakastanu ainakaan samalla lailla. Kun ei noita toisia oikein ees oo ollu.