Onko kyysikymppiset miehet yleensä näin töykeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";29254758]Outoa, että niin moni 40-70-luvuilla syntynyt nainen on pystynyt mukautumaan niin paljon paremmin muuttuneeseen maailmaan. Mikähän vika miehissä on, kun eivät asialle/itselleen mitään osaa tehdä?[/QUOTE]

Totta. :)

Olen huomannut saman. Miehen sukulaisen kuuskymppinen mies kysyi että "annatko P....a"? Vähän aikaa katoin hölmönä sitä ja sanoin että "en todellakaan anna vaan jos kerran vielä suus aukaset ja kysyt niin kerron sun vaimolle". Eipä ole sen jälkeen sanallakaan maininnut vaan kiertää minut hyvin kaukaa. Juurikin sellanen ihminen joka luulee olevansa maailman napa ja odottaa että asiat menee sen mielen mukaan.

Kaikkein vähiten mä ymmärrän niitä, jotka lähtee tollaseen pompotteluun mukaan.

Itse olisin vastaavassa tilanteessa tokaissut, että herra on hyvä ja tarjoilee itse vierailleen kahvit, kun on kerran itse vieraansa kutsunutkin. Mikäli kaipaa talouteensa pikaa, kannattaa sellainen palkata.

Vastaus kysymykseesi on, että kyllä ovat. Kaikki 60+ ikäluokkaa edustavat ovat juuri tuollaisia. He aina arpovat, että kuka naisista saa luvan kaataa kahvia ja he aina myös huomauttavat jos eivät saa sitä lisää. Sellaisia he ovat. Jokainen yli kuusikymmentävuotias myös aina ja joka kerta muistelee jotain vanhaa juttua jonka joku on sanonut. He myös aina muistavat sen väärin. Mutta hei... sellaisia ne kaikki vain ovat.

Ei sais yleistää, mutta nuo 60-vuotiaat miehet (ja siitä ylöspäin) ovat monesti alentuvia meitä (nuorempia) naisia kohtaan. Se on aikakausijuttu, tiedetään, mut silti todella raivostuttavaa. Heitä kohtaan pitäisi vissiin olla jotain kainovienoja lolitoja.. Ei oikein sovi nykypäivän naistyyppiin :)

Näin on... Harrastuksen puitteissa joudun olemaan nuorena naisena tekemisissä vanhempien maalaisjunttiäijien kanssa (no oon itsekin kyllä maalaisjuntti) ja monennäköistä juttua mahtuu kyllä. Parhaiten noihin tehoaa se, että rääpii itse päätä takaisin kahta hirveämmin niin loppuu se suunsoitto :D Ja hyviä kavereita niistä on saanut kun ovat huomanneet että a) en ole mikään avuton (vaikka siltä näytänkin) ja b) en kuuntele mitään sovismiläppää tai törkeyksiä.