Pojalla ollu kaks päivää kuumetta 37.5-38 ja on maannu velttona sängyssä ja nukkunu. Juonu on vähän mutta syömään ei ole suostunu.
Lääkettä en ole antanu.
Niin mietin vaan tässä et ku nyt alkaa olla toipilaana ja tahto ruokaa,et kumpiko se on parempi. Sairastaa sängyssä kuumeessa vaikko antaa heti lääkettä että lapsi pääsee leikkeihin?
Lääkettä en ole antanu.
Niin mietin vaan tässä et ku nyt alkaa olla toipilaana ja tahto ruokaa,et kumpiko se on parempi. Sairastaa sängyssä kuumeessa vaikko antaa heti lääkettä että lapsi pääsee leikkeihin?