oikein järjen riemuvoitto toi pojan mummulaan päästäminen taas!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
eilen oli mummun hautajaiset ja kun tultiin kotio niin poika ei koko päivänä suostunu syömään kuin yhden karjalanpiirakan ennen nukkumaanmenoa!
aamulla kun heräs niin ei suostunu syömään mitään ja vaatteet vaihdettiin puolväkisin kun niitäkään ei olis antanu vaihtaa!
aamun se sitten makas lattialla ja taas leikki ja taas makas eli oli sellanen vetelä ja voimaton mut sit välillä kun se leikki niin oli ihan normaali ja ajattelin et se johtu eilisestä syömättömyydestä!
itelläni mulla on kans vähä önkkö olo mut ruoka maistuu ja kaikki ok.hirvee nuha vaan päällä!
no sit mies meni mummulaan tuon toisen lapsen kans ja kun poika näki että iskä puki toista niin se piristy ja sano että hän kans mukaan...koitin kuumeen
eikä sillä ollu mitään ja kun ei oo nuhaa eikä mitään niin okei se lähti mukaan! puki reippaasti ja meni ulos autoon.
mies soitti kolmelta että pojalla 38 kuume..oikeen mitattuna sillä 10 min mittarilla kainalosta!
ottaa vähän päähän et jos se tartuttaa siellä ny mummun ja vaarin tai miehen sisaren perheineen, mut oikeesti kun ei pojalla muuta näkyvää syytä ollu kun se voimattomuus ja luulin sen johtuvan eilisestä syömättömyydestä!
no eipä tälle enää voi mitään! ottaa päähän kun just ens viikko on miehellä iltavuoroo ja me ollaan sit kotona kaiket päivät kun noi sairastaa...
toivottavasti ei olis noroviirusta tai muuta...menis vaan ohitte nopsaan.
 

Yhteistyössä