Onko mahdollista pudottaa painoa tällaisella ruokavaliolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aamupala: 1 ruispala (molemmat puolet), päällä vähän margariinia, kinkkusiivu, juustosiivu, kurkkua, tomaattia

Lounas: Nutrilet patukka

Välipala: maitorahka

Päivällinen: Normaalia kotiruokaa

Pudotettavaa ei olisi kuin sellaiset 4 kiloa.

Ehm, ruokavalio on jotain missä noudatetaan jotain tiettyä kaavaa syömisten suhteen pitemmällä aikavälillä, ei yhden päivän syömiset ylimalkaisesti kuvattuna.

no jaa... aika vähän ruokaa mun makuun... mitäs jos lisäisit liikuntaa reippaasti, 4 kiloa on aika vähän pudotettavaksi...

No minä käyn joka aamu kävelemässä 4 km lenkin ja ajan työmatkat (22 km) pyörällä, joten liikuntapuoli lienee kunnossa. Ja 4 kiloa tosiaan on vähän pudotettavaksi. Ihan normaalipainoinen olen, mutta viime aikoina vähän on päässyt paino nousemaan ja vaatteet tuntuu himpan liian ahtailta. :/

En edes tiedä pitäisikö näitä kommentoida, mut kerronpa kuitenkin...

Olen itse joskus nuorempana laihduttanut oikein todella. En ollut mikään lihava silloinkaan vaan 55 kg/ 163 cm.
Laihduttaminen oli niin helppoa.
Minulle se asia, jota hallitsin, vaikka muuten meni aika huonosti.

Sitten sairastuin pahaan flunssaan. Ystäväni olivat jo olleet aikaisemmin huolissaan terveyden tilastani.
Käänne tuli siitä, kun sukulaiseni (joka oli itsekin sairastanut anoreksiaa) sanoi;
Eihän ihminen kuole nälkään , vaan vastustuskyvyn puutteeseen.

Syyllisyyttä kannan vieläkin syömisistäni ( vaikka olen jo 50v)

KILPIRAUHASENI on sokönä, se kun LAKKA TOIMIMASTA PIENELLÄ energia määrällä.
Tulehduksen merkkejä löytyy.
Paino kertyy nyt vain lisää - syön jälleen hyvin vähän - tämä on noidan kehä.
Paino ei enää laskekaan.

Pitäisi syödä isompia kalorimääriä , jotta laihtuisi,, mutta tämä lihomisen pelko pelottaa.

--- Summa summa: Mua lievästi ÄRSYTTÄÄ nämä jotka pelleilevät terveydellään -
Kohtuus kaikessa - --( pulla päivässä. DD )

Niin ja liikkua en jaksa / pysty ollenkaan

Täsmennän vielä .
Olen itse itselleni aiheuttanut tämän hormooni sotkun, jota siis kilpirauhanen säätelee,
ihannoidessani laihuutta.
Kilpirauhanen vaikuttaa hormooni toimintaan, joka vaikuttaa kaikkeen myös painoon .

Nyt onkin sitten korvaushoito ja lääkitys.
Tv. hauraat luut

no aika pienellä yrität pärjätä. riippuu tietenkin mitä tuo normaali kotiruoka on ja minkä kokoinen annos. mutta luulisin, että tuolla ruokavaliolla sulla on jo kiljuva nälkä illalla ja syöt sitten sen mukaan.
söisin itse reilumman proteiinipitoisen aamiaisen ja lounaan niin ei tarvitse illalla 'sortua'. ja kun olet jo hoikka niin sehän on vaan viilausta, mitään radikaalia ei tarvitse tehdä. itselle riittää, jos on tullut 1-2kg painoa, että ei syö herkkuja pariin viikkoon ja pikkaisen vähentää hiilihydraatteja(viljoista, turvottaa..)

hyvä että olet nyt alkanut laihduttamaan kun on vain 4 kg, eikä sitten kun on 20kg ylimääräistä!!!!

Meinasit yhdella ruokailukerralla vetää melkein 500g kasviksia ja aamupalaleivän päällä loput pari kymmentä grammaa?
Aamupalalla koko tomaatti. Lounaalla patukan kaveriksi omena, patukankin vaihtaisin kunnon prodepatukkaan. Rahkaan kourallinen marjoja. Ruualla puoli lautasellista salaattia ja loput puoli lautasellista esim keitettyjä kasviksia, pieni peruna ja kastiketta.

Yhteistyössä