Onko Marimekolla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4xäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4xäippä

Vieras
pikku reppua tytölle,,niikuin pojille on se autoreppu ,Bo Boo..?!

Likka aloitta kerhon elokuun puolessa välissä ja haluisin sille repun,,synttäritkin on ennen sitä..Mummolle voisin laittaa lahjavinkkiä :)
Niin ja täyttää 2v...

Tiedän että turhis,mut ne on niin ihanii...
 

Similar threads

Yhteistyössä