4
4xäippä
Vieras
pikku reppua tytölle,,niikuin pojille on se autoreppu ,Bo Boo..?!
Likka aloitta kerhon elokuun puolessa välissä ja haluisin sille repun,,synttäritkin on ennen sitä..Mummolle voisin laittaa lahjavinkkiä
Niin ja täyttää 2v...
Tiedän että turhis,mut ne on niin ihanii...
Likka aloitta kerhon elokuun puolessa välissä ja haluisin sille repun,,synttäritkin on ennen sitä..Mummolle voisin laittaa lahjavinkkiä
Niin ja täyttää 2v...
Tiedän että turhis,mut ne on niin ihanii...