Onko meiän 10v tyttö pieni? 11v....135cm ja 27kg.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sininisiipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sininisiipi

Vieras
Aloitin tuossa yhden keskustelun aiemmin siitä kun ystäväni 11v tyttö on 163cm/70kg niin haukuttiin että minun lapseni on säälittävän pieni ja laiha? Että säälivät minun lastani kun on niin kitukasvuinen...
Onko hän siis jotenkin erityisen pieni? Kaikki hänen kaverinsakkin ovat samaa kokoluokkaa....

Ja tarkoitin tuola aiemmalla aloituksella että on tosi ikävää että ystäväni lasta kiusataan koon vuoksi. Ei ollut tarkoitus verrata omiin lapsiin. En minä arvostele mitenkään negatiivisesti ystäväni lasta. Olen vain huolissani.

Omat lapset tosiaan saattavat olla normaalia lyhkäsempiä, 10v on 135cm, 7v 118cm ja 5v 101 cm =)

Ihmiset ovat erikokoisia. Mutta sitten kun se menee siihen että kiusataan jatkuvasti ja se vaikuttaa terveyteen niin silloin on huolestuttavaa.

Meidän tyttö täyttää siis 10v ensi kuussa. Ei ole ihan vielä täyttänyt kymmentä. Hassua etten minä ole kiinittänyt asiaan mitään huomiota tai pitänyt häntä pieni kokoisena. Kai sitten lapseni luokalle on sattunut lyhkäsiä lapsia.... Kysyin niin ei hän ole lyhyin.

En osaa sanoa noista muista, mut kuopuksesi varmaan on suhteellisen pieni... Oma 4v poikani on pieni ikäisekseen, 99cm 16.4kg. Äiti ja isäkin ovat pieniä, että mikä ihme se onkaan :D

Minua ihmetyttää miksi täällä ihmetellään isokokoisia lapsia, mutta kun on pienikokoinen lapsi kyseessä todetaan "ihmiset on erikokoisia"... Niinhän ne on, toiset on pitkiä ja toiset lyhyitä, toiset painaa enemmän ja toiset vähemmän. Yksinkertaista eikö :D

Kai minun on uskottava että meidän tyttö on pieni kokoinen ;) En kumminkaan pidä häntä erityisen laihana tms.

Mutta en minäkään kovin iso ole 163cm ja 54kg, mieheni tosin on 193cm ja jotain 85kg...

Alkuperäinen kirjoittaja Sininisiipi:
Aloitin tuossa yhden keskustelun aiemmin siitä kun ystäväni 11v tyttö on 163cm/70kg niin haukuttiin että minun lapseni on säälittävän pieni ja laiha?

Mäkään en oo ton kokoinen ja oon sentään 29v. Mutta ehkä mäkin oon sit vaan säälittävän pieni ja laiha...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meidän tyttö täyttää siis 10v ensi kuussa. Ei ole ihan vielä täyttänyt kymmentä. Hassua etten minä ole kiinittänyt asiaan mitään huomiota tai pitänyt häntä pieni kokoisena. Kai sitten lapseni luokalle on sattunut lyhkäsiä lapsia.... Kysyin niin ei hän ole lyhyin.

Mutta siinä toisessa aloituksessa puhuit 11- vuotiaasta ystäväsi lapsesta ja samanikäisestä tyttärestäsi. Nyt selvisi että hän onkin vasta 9. Onko ystäväsi lapsi mahdollisesti 12- vuotias?

En siis tarkoita kettuilla, mutta lapset voivat yhdessä vuodessakin kasvaa vaikka kuinka paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mun 10v poika 164cm ja on ikäisekseen tosi pitkä ja TÄYSIN kyllästynyt ihmisten mulkoiluun ;)

Minä 31v olen saman pituinen :D

Ja minä olen 162cm. Mutta isänsä on 192cm ;)

Meidän 10v:n samanikäinen kaveri on minua melkein päätä pidempi, itse oon 158cm :p :whistle: :xmas:

Jos ap:n lasta ei kiusata pienen koon takia niin ainakin tyhmän äidin vuoksi. Voi elämä mikä pälli!!! muiden lapsia haukkuu ja säälii, mutta kun oman kakaran koosta sanotaan jotain vähänkin negatiivista niin heti pitää alkaa itkemään. Hah haaaaaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mun 10v poika 164cm ja on ikäisekseen tosi pitkä ja TÄYSIN kyllästynyt ihmisten mulkoiluun ;)

Minä 31v olen saman pituinen :D

Ja minä olen 162cm. Mutta isänsä on 192cm ;)

Meidän 10v:n samanikäinen kaveri on minua melkein päätä pidempi, itse oon 158cm :p :whistle: :xmas:

Mun poika? :D