ONKO MIEHELLÄ OIKEUS SYYTTÄÄ PETTÄMISESTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
anteeksi toi otsikos huutaminen mut ajattelin saada vähänm huomiota

juttu on siis tällänen: mä olin ihastunut yhteen mieheen ja muutaman kuukauden kaukaa kattelun jälkeen sain ilmeisesti miehen huomaamaan mut ja päädyin hänen luo yökseen. kävin hänen luonaan sen jälkeen muutaman kerran mut mies sano et häntä ei kiinnosta

no tietty maassa mut kännipäissäni menin sit yhen miehen luo ja harrastin seksiä hänen kanssaan. no parin päivän päästä tämä aiempi mies tuli kännissä höpisemään, en menny kuitenkaa hänen luo. no sen aiemman miehen kans juttu alko vähitellen toimia ja noin 4kk päästä siitä ku olin ollut hänen luonaan ollu ekan kerran, niin alettin seurustella. sillon oli noin 3kk siitä yhen illan jutusta

ei mun käsityksen mukaan mies voi syyttää mua pettämisestä ja toistuvasti vetää tota juttua esille ku ei kerta oltu viä yhes. kerroin siis miehelle asian ja oli se siitä kuullu muualta.

mutta siis mitä väärää mä oon tehny? ei me oltu yhes ja toinen sano ettei sitä kiinnosta!!! mä en jaksaisi tätä enää

No ethän sä ole voinut pettää jos ette ole ollut sillon vielä edes yhdessä.

Sun mies on mustis susta ja sitä kaduttaa kun se ei tarttunut tilaisuuteen heti kun olis kannattanut =)

Mutta ei miehes voi sua syyttää pettämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no,os sä olet harrastanut seksiä jonkun muun kuin miehesi kanssa,niin mitä muutakaan se on kuin pettämistä?

siis ku alettiin seurustella muutama kuukausi sen yhen yön jutun jälkeen. ei oltu yhes ku mulla oli se yhen illan juttu. mies mulle sano ettei sitä kiinnosta ja luulin jutun olevan ohi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no,os sä olet harrastanut seksiä jonkun muun kuin miehesi kanssa,niin mitä muutakaan se on kuin pettämistä?

siis ku alettiin seurustella muutama kuukausi sen yhen yön jutun jälkeen. ei oltu yhes ku mulla oli se yhen illan juttu. mies mulle sano ettei sitä kiinnosta ja luulin jutun olevan ohi
ok..poistin tän tuolta..kun ymmärsin eka väärin ja sit en tajunnu mtn
:whistle: mutta jos ette ole olleet yhdessä silloin,niin ei ole pettämistä..

Et mitään mielestäni, varmaan kannattaa kysyä miksi mies kaivelee vanhoja juttuja jotka eivät itseasiassa hänelle edes kuulu. Et ole tilivelvollinen sinkkuajoistasi miehellesi.

mies ei varsinaisesti sano mun pettäneen mut asia tulee esille aina välillä ja mies on erittäin äkäinen sillon. ei ole mun mielestä reilua tollanen ku toinen kerran sano et ei kiinnosta

Yhteistyössä