Onko mieheni todella joku poikkeus? Ihmetyttää muiden reaktiot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nannis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nannis";27830970]Ei ole nyt tarkoitus kehua ketään, alentaa ketään jne. Kuvailen mahdollisimman rehellisesti miestäni.

Hän on kova urheilemaan (pelaa jalkapalloa, hiihtää, ui, juoksee), opiskelee yliopistossa kauppatieteitä ja tekee oman alan töitä koulun ohella. Tehnyt jo pari vuotta, sillä on pohjakoulutukseltaan tradenomi. Tienaa vajaa 5000e kuussa ja on saanut melko suuria perintöjä.
Hän lukee paljon, hänellä on hyvä yleissivistys ja on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Hän kehuu mua paljon ja rakastaa mua sellaisena, kuin olen. Mies ei ole ikinä loukannut mua millään tavalla, vaan aina haluaa keskustelemalla ratkaista kaikki erimielisyydet. Hän kunnioittaa minua ja tekee vuokseni oikeasti ihan älyttömästi asioita.
Hän ei ole koskaan maistanutkaan tupakkaa ja alkoholia ei juo kotona ikinä. Hän käyttää alkoholia todella harvoin. Ehkä sen 1-3krt vuodessa, kun ollaa yhdessä jossakin viihteellä (esim. vaikkapa kaverin kihlajaisten jatkoilla).
Hänellä on todella hyvät käytöstavat ja osaa kunnioittaa muita. Ei koskaan puhu paskaa kestään, osaa pyytää anteeksi ja joskus joku sattuisi hänelle vittuilla, ei haasta riitaa. Saattaa joskus heittää jotakin nasevaa takaisin, mutta jää siihen.
Hän silti osaa puolustaa itseään ja hänellä on vahvoja mielipiteitä. Ei ole mikään vässykkä, vaan pitää kiinni oikeuksistaan ja osaa kyllä keskustelussa rohkeasti olla eri mieltä ja heittää vasta-argumentteja.
Mies on avulias ja auttaa pyytämättäkin muita. Hauskakin on ja osaa aina heittää humoristisia kommetteja sopivassa tilanteessa.
Mies on siistimpi kuin minä ja oma-aloitteisesti tyhjää tiskikonetta, pesee vessanpöntön tai imuroi.
Hygieniastaan huolehtii hyvin ja on aina muodikkaasti pukeutunut.

Onko mieheni nyt joku ainutlaatuinen löyty? En koskaan halua edes puhua miehestäni, sillä olen huomannut, että muut luulevat mun valehtelevan tai hienostelevan asioita.
Mistään tuloista, perinnöistä jne en tietenkään edes puhuisi.
Musta vaan tuntuu, että mies on aina jollain tapaa "parempi" kuin se toinen.

Meillä ei yksinkertaisesti ole sitä ongelmaa, ettei mies tekisi kotitöitä, hoitaisi lasta tms. Meillä mies nimenomaan haluaa olla vapaa-aikansa perheen kanssa ja meillä olen enemmän minä se, jota pitää hoputtaa kotitöissä. Mies siivoaa omat jälkensä aina ja pesee hampaansa aina aamuin illoin ja tuoksuu aina hyvältä.
Mun ei tarvitse houkutella miestä ostoksille, vaan hän kyllä tiedostaa itse koska tarvitsee jotakin ja tykkääkin ostella uusia vaatteita.
Mies ei kiroile, eikä meillä ole sitä ongelmaa, että tissuteltaisiin kaljaa.
Miehen omat menot ovat futisharkkoja, lenkkejä tai hiihtokisoja, mutta niistäkin hän joustaa perheen takia, jos on tarve.
Seksissäkin mies ottaa mut huomioon ja hän ei koskaan satuttaisi mua.

Kyllä meilläkin riitoja tulee, mutta mies haluaa yleensä keskustella ne läpi.[/QUOTE]

Kuinka iso penis sun ukolla on?

[QUOTE="vieras";27831006]Mun mies eroaa sun miehestä siinä, että pukeutuu oman mielen mukaan (ei seuraa muotia) ja käy mun kanssa juhlimassa 5-6krt/vuodessa ja kerran-kaks vuodessa työporukalla. Niin, eikä tykkää käydä soppailemassa, mutta en minäkään joten ei haittaa mua.

Eikä ole perintöä, itse on rahansa ansainnut ja säästöt kerryttänyt.

Että et ole yksin, sun mies kuulostaa ihan kivalta mutta liian sliipatulta mun makuun. Hevimiehet rulettaa ;)[/QUOTE]

Minullakin lähes ap:n kuvailema mies, paitsi että mullakin on hevimies! :) ne ne on ihania :)

Hyvät miehet ovat harvassa...ihanaa että sinullakin ap on ihana mies.Minun mieheni on myös ihan loistotyyppi.Oma yritys ja paljon töitä mut silti kotona hyväntuulinen ja huomaavainen.Urheilullinen myös ja fiksu.Hänen kanssaan on helppo olla,ei rasittavia riitoja.Tyttärellä myös hyvä mies ja fiksu.Mun mies ei ole mikään nössö,fiksut on fiksuja.Hän ei ehdi tekemään kotitöitä joten ne on mun heiniä mut jos olen joskus (tosi harvoin )sairas niin kaikki hän tekee pyytämättä.

Minä taas en ole koskaan törmännyt niihin luuserimiehiin joita täällä jotkut haukkuu päivittäin. Tuo apn mies kuulostaa juurikin ihan suomalaislta normimieheltä, sellaiselta joita meidän tuttavapiiriin lukeutuu useita. Kavereidenkin miehet on tuollaisia.

joo en minäkään.Rasittavat riidat ovat ,Peyotelle tiedoksi, raha, mustasukkaisuus,kankkusessa huutaminen.Kuulin kyllä sellastakin entisiltä naapureilta, joka viikonlopun jälkeen olivat eroamassa.Meillä saa katsos sanoa mielipiteensä asioista ilman tyhjänpäiväistä riitelyä, se on taito sekin.Sen oppii kun kunnioittaa toista ja tuntee toisen hyvin.

Kuulostaa siltä että rakastat miestäsi :) Täydellistä ihmistä ei kuitenkaan ole maapallolla olemassa, ellei Jeesusta oteta laskuihin mukaan. Jokaisesta löytyy enempivähempi vikoja ja niinsanottuja "kehityskohteita". Mutta ajatusmallisi on silti täysin oikea ja tuo pitäisi olla ohjenuorana kaikissa parisuhteissa. Eli että ei etsitä ja kaivella niitä vikoja toisessa. Nähdään mieluummin ne hyvät puolet ja annetaan niiden kukoistaa.

Mies opiskelee.
Mies käy töissä jossa tienaa 5000 kk.
Mies harrastaa aktiivisesti kolmea urheilulajia.

Mies hoitaa paljon lasta.
Mies tekee paljon kotitöitä.

Anteeksi, jotenkin ei täsmää. Mun mies käy pelkästään töissä ja harrstaa aktiivisesti yhtä urheilulajia ja tekee kotitöitä ja on lasten kanssa. ei ehtisi mitenkään lisäksi opiskella ja harrastaa lisäksi montaa muuta lajia.

[QUOTE="aada";27831465]joo en minäkään.Rasittavat riidat ovat ,Peyotelle tiedoksi, raha, mustasukkaisuus,kankkusessa huutaminen.Kuulin kyllä sellastakin entisiltä naapureilta, joka viikonlopun jälkeen olivat eroamassa.Meillä saa katsos sanoa mielipiteensä asioista ilman tyhjänpäiväistä riitelyä, se on taito sekin.Sen oppii kun kunnioittaa toista ja tuntee toisen hyvin.[/QUOTE]

Joo, uskon kyllä. Varmasti paras noin. Ihmiset vaan on erilaisia sillä tavalla, että joku kaipaa myös joskus semmosta vähän temperamenttisempaa toimintaa. En tarkota jatkuvaa riitelyä, tarkotan lupaa suuttua ja ilmaista se. Kaikki ei kaipaa semmosta, mutta mä kaipaan. No, mun miehen kanssa ei oo riitelystä pulaa. Eikä kyllä positiivisita asioistakaan.

Mun mies on juurikin samanlainen mutta koulutukseltaan tavallinen duunari :) Mä olen usein saanut kuulla ihmettelyjä siitä että mies jää mielellään lasten kanssa kotiin kun mä lähden töihin,siivoaa,pesee pyykkiä,ei käy viihteellä juuri lainkaan jne. Kaikilla meillä on heikkoutemme mutta pidän itseäni todella onnekkaana että olen löytänyt ihmisen joka rakastaa mua vilpittömästi juuri tälläisenä ja jonka kanssa voi elää tasa-arvoisessa parisuhteessa ilman jokaviikonloppuista kaljoittelua ja riitoja vapaa-ajankäytöstä,siivouksesta ja muusta vastaavasta.

Mutta hei, jos ei ole provo, niin myönnän ilman kateutta että on tosi hyvä mies sulla. Mun mies ottaa joskus saunaolutta ja ei ole saanut perintöjä. Muuten on samalla tavalla kiinnostunut perheestään, käy töissä, tienaa, on kohtelias ja kunnioittaa muita ihmisiä.

Ei mun mies oo yhtään tollanen, ihan hyvä silti. En tiedä onko toi ainutlaatuista, miehiä on joka junaan, kai niitä on "täydellisiäkin". Ootko itse samanlainen vai onko sussa vikoja? Sietääkö mies niitä?

Kuullostaa hyvältä mieheltä, mutta en minä itse pysyisi tuossa tahdissa. Arvostan tietyn asteista laiskuutta, se on mielestäni myös älykkyyden merkki, vaikka toki johtuu paljon ihan perusluonteesta. Tuollaiset superaktiiviset ihmiset saavat vain minut väsymään liikaa, hengästyttää jo tuon tyyliset kaveritkin, saati että pitäisi jakaa koko elämä heidän kanssaan.

Yhteistyössä