onko miehesi komea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
onko hänessä naismaisia piirteitä ja onko teillä tyttölasta? olen nimittäin huomannut, että komeilla naismaisilla miehillä on tytär. :D pitääkö paikkaansa? niin ja rumilla/karskeilla miehillä on poika.

höpön höpön

minulla upean komee mies, lapsina tyttö ja poika..

johan tuon järkikin sanoo. ettei ole mitään väliä..

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
onko hänessä naismaisia piirteitä ja onko teillä tyttölasta? olen nimittäin huomannut, että komeilla naismaisilla miehillä on tytär. :D pitääkö paikkaansa? niin ja rumilla/karskeilla miehillä on poika.

mun mielestä hän on jollain tavalla "lutunen", vaikka omistaakin jykevän leuan, paksut huulet JA pitkät&tummat ripset. Sopivalla tavalla pehmeä luuk. tykkään!

Mulla on ihan törkeen komea mies, ei ole mitään naismaista mut ei mitään yliäijämäisyyttäkään. Ja meillä on poika, josta taitaa kasvaa samanlainen rasavilli tuholainen kuin isänsä oli pienenä.

Komea ja naismainen ei mitenkään sovi samaan mieheen.

Minun mies on miehekäs, ei mikään kaunis. Hänellä on paksut huulet ja leveä nenä. Meillä on poika ja tyttö.

Mun mies on tosi suloinen, ei voi sanoa ehkä komea mutta kyllä saa naisten sydämet läpättämään. Yksi nainen kerran sanoi että mieheni on nätti :O No itse en nyt näin sanoisi, mutta äärimmäisen suloinen on ja ainoastaan kaksi tytärtä hänellä on :)

Yhteistyössä