J
järkyttynyt
Vieras
Miehelläni on viime aikoina ollut joku pakkojuttu kertoa kaikki, mitä ajattelee. Tavallaan ripittäytyy mulle (diagnosoitu pakko-oireinen häiriö). No, eipä tässä mitään, mutta sen törkeä ajatusmaailma on valjennut. Esim. tänään tätini (55 v.) tuli meille käymään ja hänen lähdettyään mies selitti, mitä kaikkea oli ajatellut eli mm. seksiä hänen kanssaan takaapäin, suihinottoa, ratsastusta yms. ja sanoi ajattelevansa lähes kaikista naisista jotain seksuaalista, joiden kanssa joutuu tekemisiin. Tätini ei ole mikään kovinkaan hurmaava, kolmen lapsen ikääntynyt äiti. Mies väittää, että kaikki miehet ajattelevat näin ja himoitsevat kaikkea. Eivät vaan sitten toteuta juttujaan, koska ovat varattuja. Pikkaisen kirpaisee pyytää tänne kavereita kylään, jos mies vahtaa heitä ja ajatusmaailma on oikeasti tuollainen. Sanokaa hyvät miehet jos täällä sellaisia on, oletteko kaikki tuollaisia? Ja te naiset, luuletteko miestenne ajattelevanne vain jääkiekkoa jos kaverille tulevat kylään?
Oon niin järkyttynyt, että pieni rauhoittava nappi tekisi terää.... Meillä on miehen kanssa hyvä, aktiivinen seksielämä. Ja silti hän on noin himokas. Huh huijaa.
Oon niin järkyttynyt, että pieni rauhoittava nappi tekisi terää.... Meillä on miehen kanssa hyvä, aktiivinen seksielämä. Ja silti hän on noin himokas. Huh huijaa.