Onko miesten yleisesti ottaen vaikea tajuta naisten kiinnostuksenosoituksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reede
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reede

Vieras
Eli että jos nainen omasta mielestään hyvinkin selkeästi flirttailee miehelle ja/tai osoittaa olevansa tästä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut, niin mies ei tajua tätä vaan luulee normaaliksi kohteliaisuudeksi tms? Tai päinvastoin, jos nainen aivan yleisestä mielenkiinnosta kyselee mieheltä asioita tai yrittää olla tälle kohtelias, niin mies luulee sitä flirttailuksi/seksuaaliseksi kiinnostukseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30400368:
vaikea vai. ennemminki mahdoton.

Ehkä se johtuu tuosta, että moni mies luulee, että naiset eivät tee koskaan aloitteita, ja päätyvät sitten epätoivoisina johonkin deittipalstalle lyömään päätään seinään yhdessä miljoonan muun miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Nuri
Ehkä se johtuu tuosta, että moni mies luulee, että naiset eivät tee koskaan aloitteita, ja päätyvät sitten epätoivoisina johonkin deittipalstalle lyömään päätään seinään yhdessä miljoonan muun miehen kanssa.

päätä seinään ? :D
deittipalstoilla en sentään ole koskaan käynykkään.

Miehen ymmärrykseen pääsee parhaiten käsiksi sanomalla ihan suoraan.
Oli asia sit positiivinegatiivinen tai mikävaan.

Jos jäät odottamaan, että mies ymmärtäisi hienovaraisia vihjailuja, niin saat odottaa tästä maailman tappiin.

Jotkut osat maailmaa jossa naiset elävät on vissiin iäksi miehiltä salattu. Taitaa olla myös päinvastoin.

• Tykkää
Reactions: päätön
Jos ei miehella ole kiinnostusta naista kohtaan, niin kannattaa olla kun ei huomaisikaan iskemista, jottei nolaisi naista ja jos on kiinnostusta, niin kannattaa yrittaa, vaikkei nainen olisikaan kiinnostunut.

Erään miehen luona vietettiin leffailtaa, oltiin tavattu pari kertaa ennen sitä.
Löhöttiin sohvalla vierekkäin, mies mun vasemmalla puolella, mun vasen käsi oli miehen sylissä, vasemmalle reidelle asti, eli siis tunsin sen kaiken käsivarttani vasten. Näin istuttiin.Ja istuttiin..ja istuttiin.

Mutta tuollaiseen se koko suhde sit oikeestaan loppuikin..

Eli että jos nainen omasta mielestään hyvinkin selkeästi flirttailee miehelle ja/tai osoittaa olevansa tästä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut, niin mies ei tajua tätä vaan luulee normaaliksi kohteliaisuudeksi tms? Tai päinvastoin, jos nainen aivan yleisestä mielenkiinnosta kyselee mieheltä asioita tai yrittää olla tälle kohtelias, niin mies luulee sitä flirttailuksi/seksuaaliseksi kiinnostukseksi?

Anna joku konkreettinen esimerkki selkeästä flirttailusta tai seksuaalisen mielenkiinnon osoituksesta?

Niin, samaa pohdin itsekin.
Tänään annoin ihan spontaanin yllärin ihastuksen kohteelleni. Eka kerta ikinä, että vedin tavallaan asiaa eteenpän. Mies jäi vaan istumaan se ylläri kädessä (olkoot vaikka purkkapaketti) ja hoki häkeltyneenä "Purkkapaketti".... "Purkkapaketti".... Sanoin hänelle, että "sä vaan oot niin nasta tyyppi" ja lähdin äkkiä tilanteesta pois, koska mulla vaan petti pokka. Mun olisi pitänyt jäädä selittämään, mutta jänistin, ujo olen...
,
Joku johon ei tarvitse olla lämässä kyllä kiinnostuu pelkästä kohteliaisuudesta, ihan riesaksi asti

Tuli mieleen nuoruudestani yksi ihailija. Olin kiinnittänyt huomiota, että hän töissä ollessani usein "sattui" paikalle minun ollessani töissä ja selkeästi tarkkaili minua. Tätä jatkui muutamia kuukausia, kunnes eräänä päivänä joulun lähestyessä mies tulikin luokseni ja kertoi, että on katsellut minua ja haluaa antaa minulle joululahjan. Sitten hän työnsi 10 mk kolikon käteeni. Juu, kyllä tajusin että hän oli kiinnostunut, mutta kokemus oli äärimmäisen hämmentävä. Onneksi mies poistui nopeasti paikalta, minä jäin hölmistyneenä seisomaan se kolikko kädessäni.

Mitäs sinä siis annoit ja oliko siinä jotain ideaa? En kyllä suosittelisi lahjontaa lähestymistapana ylipäätään, parempi vaan suoraan kysyä treffeille. Lähtee jos on kiinnostunut ja jos ei ole, niin ainakaan ei jää kovin kummallista käsitystä sinusta. Eikä tarvitse sitten enää arpoa asialla, kun saa selvän vastauksen.

Omalla kohdalla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa että joku ei ymmärtäisi signaaleja.

Itseasiassa olen joskus miettinyt miten helppoa on osoittaa olevansa kiinnostunut,
tai siis miten helposti viesti menee oikeaan kohteeseen perille.
Ei ole tarvinnut hakea sitä ratakiskoa väännettäväksi,
kun samaan aikaan moni ystävä on valitellut miten miehet ei ymmärrä vaikka paperilla tavais. :confused:

En oikeastaan edes tiedä mitä "signaaleja" tai tapoja käytän,
mutta ilmeisesti ne toimii :D

Eikä hirveästi ole ongelmana ollut ns. viestien väärinymmärtäjätkään.

Huii! Tuo sinun tapaus kuulostaa pelottavalta. Vaikka itsekin olen kyllä stalkkeri, sen myönnän. :ashamed:
Mä en pyydä sitä treffeille, koska minua ujostuttaa liikaa, enkä tiedä miten jaksan jatkaa, kun se kuitenkin laittaa pakit päälle siinä vaiheessa. :ashamed:
Sitä paitsi tää on muutenkin jotenkin erikoinen tilanne, kun yleensä mä olen se, joka häätää ihailijoita kimpustaan. Joskus teininä viimeksi käynyt näin päin, että mä olen se ensin ihastunut osapuoli.

Niin etkös sinä stalkkaa varatuksi tietämääsi sinulle muuten tuntematonta miestä, et ketään sinkkututtavaa?

Omalla kohdalla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa että joku ei ymmärtäisi signaaleja.

Itseasiassa olen joskus miettinyt miten helppoa on osoittaa olevansa kiinnostunut,
tai siis miten helposti viesti menee oikeaan kohteeseen perille.
Ei ole tarvinnut hakea sitä ratakiskoa väännettäväksi,
kun samaan aikaan moni ystävä on valitellut miten miehet ei ymmärrä vaikka paperilla tavais. :confused:

En oikeastaan edes tiedä mitä "signaaleja" tai tapoja käytän,
mutta ilmeisesti ne toimii :D

Eikä hirveästi ole ongelmana ollut ns. viestien väärinymmärtäjätkään.

Tää ei kyllä pätisi yhteenkään mieheen, kenet tunnen. Itseni mukaan lukien.

Tai no.. mistäs mä tiedän, mitä sä sitten teet :D

Yhteistyössä