?
---
Vieras
Ex ukon kanssa erottiin viime kesänä. Meillä 3-vuotias poika joka on joka toisen viikon isällään ja joka toisen viikon minulla. Olen työtön, rekryn kautta käynyt tekemässä sijaisuuksia silloin tällöin mutta siinäpä se sitten onkin. Exällä on vakituinen työpaikka. Muistan miten kävimme viime kesänä kauhean riidan aiheesta, kun hän väitti minulle etten minä saa elareita koska poika on kummankin luona yhtä paljon ja sai minut ylipuhuttua etten niitä hae ja hieman ehkä pelkäsinkin mitä tapahtuu jos koitan. Asia vaan on niin että työttömänä olo ei ole mitään ruusuilla tanssimista. Minun tulisi muuttaa eri paikkakunnalle jotta saisin töitä. En kuitenkaan uskalla koska exä kiristää tekevänsä kaikkensa sen eteen että saa yksinhuoltajuuden jos muutan vedoten siihen miten hänen sukunsa asuu tällä paikkakunnalla ja miten lapsella tukiverkosto sitten täällä... Itselläni kun ei täällä ole mitään, mutta en uskalla muuttaakaan. Rahaa ei jää häävisti käteen..revin hiuksia ja lasken jokaisen menon ja tiukkaa tekee. Kysynkin nyt teiltä. Kuuluuko exän maksaa minulle elareita vaikka lapsi on meillä yhtä paljon? Miten se menee?