Onko minun pakko harrastaa seksiä mieheni kanssa jos en halua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ahdistunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ahdistunut"

Vieras
Tämä tilanne ahdistaa älyttömästi minua.Vauvamme on kolme kuukautta vanha enkä ole halunnut harrastaa seksiä mieheni kanssa synnytyksen jälkeen.Ajatuskin inhottaa,kuvottaa,oksettaa.Mies on lähes joka päivä humalassa,isyyslomalla varsinkin joi joka ainoa päivä :( mies valittaa ettei meillä ole mitään muuta ongelmaa kuin seksi elämä jota ei enää ole!Hänen juomisensa on kuulema normaalia.
Mieheni seura,kosketus ja kaikki ahdistaa...en voi kuvitellakaan enää sellaista läheisyyttä hänen kanssaan.Voiko mieheni painostaa minua jos en pysty enkä halua?
Koskaan seksissä mieheni ei ole ottanut minua huomioon,ainoastaan se on pääasia että hän nauttii ja hän laukeaa.

Ei ole pakko, mutta voisit keskustella miehen kanssa asiasta.

Avioliitossa molemmat puolisot ovat lupautuneet toisilleen, ts. täyttämään juurikin tämäntapaiset aviolliset velvollisuudet. Auttaisiko, jos suljet silmät ja ajattelet isänmaata?

Kannattaa miettiä asiaa molempien kannalta. Miehelle seksi on todennäköisesti äärettömän tärkeää ja ehkä tärkein tapa antaa/saada hellyttää ja kosketusta. Kyllä siinä voi pinna kiristyä ja alko alkaa maistua jos toista ei kiinnosta yhtään.
Tietty toinen juttu on sitten jos miehesi on muutenkin ollut alkoholisti..?
Ja tuosta oman nautinnon puuttesta kannattaa varmaan kertoa aika suoraan mutta hienotunteisesti.

Minulla ei ole tullut mieleenkään kieltää seksiä mieheltäni. Seksi kyllä kuuluu avioliittoon, ellei ole jotain erityisiä esteitä. Itse haluan mieheni tietävän, että hänellä on aina yksinoikeus minuun. Voisi teilläkin mennä paremmin, mikäli antaisit miehesi toteuttaa miehuuttaan, sen sijaan että hänen on turvauduttava kaulailemaan pulloa (ja kenties repimään niitä etikettejä).

Vaikka olen periaatteessa samaa mieltä, että naisen tulee palvella miestä seksuaalisesti, en koskaan voisi itse miehenä haluta tai vaatia seksiä silloin, jos seksi olisi lähinnä minun kohdaltani naiseni käyttämistä omien tarpeideni lievitykseksi tai jos naiseni olisi ahdistunut pahasti minusta. Seksin idea on molempien nautinnossa ja toisen palvelemisen pitäisi tulla spontaanisti - rakkauden voimalla, jonka pitäisi säilyä latenttina kiireiden, murheiden, riitojen jne. keskelläkin.

Ei käytännössä kukaan terve, tasapainoinen mies koe ainoana hellyyden muotona naisen käyttämistä rojujen tyhjennykseen.

Pakkohan tässäkin ketjussa on muutama trolli olla häiriköimässä. Ei kai kukaan voi olla oikeasti sitä mieltä, että seksi olisi muka mikään velvollisuus tai että nainen saisi syyttää itseään äijän dokailusta, jos ei "anna"? Eihän?

Sulla ei todellakaan ole mitään velvollisuutta antaa seksiä, kun et halua. Haluttomuutesi on sitä paitsi erittäin ymmärrettävää, kun vauva on noin pieni, ja ukkosi vetää viinaa päivittäin (ei takuulla voi edes hoitaa omaa vauvaansa) ja on vielä surkea sängyssä.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Jos asetelma olisi toisin päin, eli että mies kieltäytyisi seksistä ja nainen tulisi valittamaan asiasta tänne palstalle, niin luultavasti raati täällä tuomitsisi yksimielisesti miehen siaksi, joka ei osaa ottaa huomioon naisensa tarpeita.

Riippumatta tilanteesta niin nykyisessä feministisessä yhteiskunnassamme mies on aina syyllinen, pahis ja sika.

Jos asetelma olisi toisin päin, eli että mies kieltäytyisi seksistä ja nainen tulisi valittamaan asiasta tänne palstalle, niin luultavasti raati täällä tuomitsisi yksimielisesti miehen siaksi, joka ei osaa ottaa huomioon naisensa tarpeita.

Niissä ketjuissa naiselle on ehdotettu suoraan vieraisiin menoa, on kuulemma tuossa tilanteessa ihan ok. Sitten on sanottu, ettei mies voi päättää naisen puolesta selibaatista ja ettei miehellä ole oikeutta viedä naiselta tämän seksielämää. Ja että haluttomuus ilman selvää syytä on itsekästä. Tai oikeastaan haluttomuus on aina itsekästä, ja jos ei sitä viitsi hoitaa kuntoon, voi nainen pettää tai ottaa välittömästi avioeron.

Riippumatta tilanteesta niin nykyisessä feministisessä yhteiskunnassamme mies on aina syyllinen, pahis ja sika.

Tämä kyllä vinouttaa keskustelua. Hyvä jos muutkin ovat huomaamassa, tekstini eivät silloin ole olleet turhia. :) Ehkä vieläkin useammalle feminismi tuntuu olevan työkalupakki, jolla perustella omaa käytöstä, toimintaa ja arvoja. Feminismin vastakkainasetteleva ja rasistinen lähtökohta lisää myös vihaa. Jopa maltilliset feministit missaavat yleensä, mitä "vikaa" voisi olla siinä, että miehet integroidaan feministiseen ajatteluun mukaan.

Ateismin heikkous on myös vastakkainasettelussa ja ärtymyksessä, muuten, hieman samaan tapaan. Ellei henkilö ole perehtynyt enemmän ateismin tai feminismin saloihin, jälki ja väitteiden sisältö ei ole kovin ylevää ja hienostunutta (vaikka se voi olla toimivaa ja keskustelua herättävää). Itse olen agnostikko.

Niissä ketjuissa naiselle on ehdotettu suoraan vieraisiin menoa, on kuulemma tuossa tilanteessa ihan ok. Sitten on sanottu, ettei mies voi päättää naisen puolesta selibaatista ja ettei miehellä ole oikeutta viedä naiselta tämän seksielämää. Ja että haluttomuus ilman selvää syytä on itsekästä. Tai oikeastaan haluttomuus on aina itsekästä, ja jos ei sitä viitsi hoitaa kuntoon, voi nainen pettää tai ottaa välittömästi avioeron.
Missään ei ole sellaista kaksinaismoralismia kuin tällä palstalla. Täällä maailma on täysin mustavalkoinen, nainen on aina oikeassa ja miehen toimesta kaltoin kohdeltu kun taas mies on itsekäs sika. Nainen saa aina täältä tukea ja mies aina puukkoa selkään.

[QUOTE="mies";28771203]Vaikka olen periaatteessa samaa mieltä, että naisen tulee palvella miestä seksuaalisesti,[/QUOTE]

Hahhah.

Keskustelin juuri yhden fiksun miehen kanssa ja hän taas oli sitä mieltä, että jos nainen haluaa mieheltä seksiä, niin silloin on vähän niin kuin miehen velvollisuus tyydyttää nainen. Tämä mies ajatteli juuri toisin päin kuin sinä.

Eikö ketään muuta tässä häiritse se, että oikeasti pienen vauvan isä vetää viinaa päivittäin? Ja jopa isyyslomalla joka on nimenomaan tarkoitettu siihen että isäkin tutustuisitko lapseensa ja osallistuisi hoitoon.

Meillä kului kyllä reippaasti yli 3 kk synnytyksestä ennen kuin seksipuuhiin ruvettiin, ei ollut paikat yksinkertaisesti edes siinä kunnossa aiemmin saati että niissä hormonihöyryissä ja univeloissa olisi tehnyt edes mieli. Mies tämän hyvin ymmärsi eikä painostanut lainkaan. Muuten kyllä helliteltiin ja huomioitiin toisiamme parhaamme mukaan. Onko aloittajan mies tehnyt yhtään mitään sen eteen että vaimoa enemmän kiinnostaisi, onko tarjoutunut hoitamaan yösyöttöjä tai hoitanut vauvaa päivisin jotta vaimo pääsisi ostoksille tai kauneushoitolaan, onko osallistunut kotitöihin, onko ostanut kukkia tai muistanut kehua kauniiksi? Vai makaako vain siellä soffalla oluelta ja röökiltä lemuten ja valittaa kun uupunut ja univelkainen vaimo ei jostain ihmeen syystä olekaan auliisti tarjoamassa palveluksia heti kun äijä olisi sillä tuulella,

Ei tietenkään ole. Miksi ihmeessä olet jo ennen lasta suostunut toimimaan lähinnä ränninä, jos mies ei aiemminkaan ole ottanut sinun tarpeitasi ja toiveitasi huomioon? :(

Ja tuo päivittäinen juopottelu on kaikkea muuta kuin lapsiperhe-elämää.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies";28771521]Feminismin vastakkainasetteleva ja rasistinen lähtökohta lisää myös vihaa.[/QUOTE]

Tiedän jo tulevani katumaan tätä, mutta pakko kysyä: mikä "feminismin rasistinen lähtökohta"?

Toivon ja rukoilen miehesi puolesta että hän ymmärtää NYT nostaa kytkintä eikä jää seksittömään suhteeseen katkeroitumaan vuosikausiksi. Toki ap voi käyttää tekosyinä mitä tahansa mikä saa täällä muut kanssasiskot takajaloilleen lyömään porukalla puukkoa miehen selkään mutta ei se poista sitä tosiasiaa että tuo on miehelle kamala tilanne. Pieni vauva perheessä ja ei edes satunnaista seksiä tuomassa edes jonkinlaista illuusiota siitä että parisuhdekin on vielä olemassa. En yhtään ihmettele että siinä saattaa viinakin maistua.

Toivotan voimia miehellesi ja onnea uuden kumppanin etsintään, vilpittömästi. Jaksamisia tietysti myös sinulle mutta olet varmaan onnellisempi yksin, eipähän ainakaan ole paineita harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

Höh ei tietysti ole!! Lakkaa olemasta miehen tiskirättinä ja vakavasti keskustelu hänen käytöksestä/elämäntavoista! Lapsiperhe arkea tuo ei ole nähnytkään et mies juopottelee jatkuvasti :(

[QUOTE="Sanna";28771538]Hahhah.

Keskustelin juuri yhden fiksun miehen kanssa ja hän taas oli sitä mieltä, että jos nainen haluaa mieheltä seksiä, niin silloin on vähän niin kuin miehen velvollisuus tyydyttää nainen. Tämä mies ajatteli juuri toisin päin kuin sinä.[/QUOTE]

Toki se voi noin päinkin toimia. Mutta pointtina, että toiseen kajoaminen ei ole itseisarvo koskaan, objekti, jota käyttää kun siltä tuntuu.

Yhteistyössä