V
vieras
Vieras
kun esikoinen meni kaksi viikkoa yli ja piti käynnistää. Ennen käynnistyspäivää ei ollut mitään tuntemuksia eikä supistuksen supistusta. Tilanne käynnistykseen mentäessä täysin epäkypsä. Vauva ei ollut laskeutunut eikä paikoille ollut tapahtunut mitään. Kuitenkin syntyi 6h 20min
Nyt odotan toista ja olen viikolla 37 (huomenna tasan, tänään siis 36+6)
Kipeitä supistuksia ollut jo useamman viikon.
Viimeiset viikot tullut sellaista kamalaa repivää kipua sisäreisiin josta vetänyt sitten peppuun ja silloin kivun aikana kuuluu ja tuntuu jumalatonta naksuntaa tuolta alakerrasta. Kivun aikana ei voi liikkua vaan se vetää kaksinkerroin.
Tänään kävin neuvolassa taas ja sanoi terkka että nuo supistukset on just niitä hyviä kun lyhentää ja avaa kanavaa.
Noin vajaa kolme viikkoa sitten kun kävin lääkärillä niin paikat olivat pehmenneet ja vauva laskeutunut.
Onko mulla mitään toivoa et tää tulis ajoissa eikä menis yhtäpaljon yli kuin esikoinen. Olen erittäin kyllästynyt tähän oloon :/ (vaikkei pitäisi valittaa)
Povasi terkka tänään että olisi jo noin 3,5kiloinen.
Olen niin pieni et mua ihan pelottaa miten mahtuu ulos. Esikoinen oli syntyessään 3,5kg.
Alkaa jo pelottaa jos kauankin viel kasvaa. Tähän saakka ollut rauhallisin mielin.
Nyt odotan toista ja olen viikolla 37 (huomenna tasan, tänään siis 36+6)
Kipeitä supistuksia ollut jo useamman viikon.
Viimeiset viikot tullut sellaista kamalaa repivää kipua sisäreisiin josta vetänyt sitten peppuun ja silloin kivun aikana kuuluu ja tuntuu jumalatonta naksuntaa tuolta alakerrasta. Kivun aikana ei voi liikkua vaan se vetää kaksinkerroin.
Tänään kävin neuvolassa taas ja sanoi terkka että nuo supistukset on just niitä hyviä kun lyhentää ja avaa kanavaa.
Noin vajaa kolme viikkoa sitten kun kävin lääkärillä niin paikat olivat pehmenneet ja vauva laskeutunut.
Onko mulla mitään toivoa et tää tulis ajoissa eikä menis yhtäpaljon yli kuin esikoinen. Olen erittäin kyllästynyt tähän oloon :/ (vaikkei pitäisi valittaa)
Povasi terkka tänään että olisi jo noin 3,5kiloinen.
Alkaa jo pelottaa jos kauankin viel kasvaa. Tähän saakka ollut rauhallisin mielin.