Onko muiden mielestä omituista sanoa, että toinen sukupuoli on ihanampi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmelle äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmelle äiti

Vieras
Tuttavani, tytön ja pojan äiti sanoi, että "on ne tytöt niiiin ihania". Tarkoittaako tuo, että pojat ei ole? Että poikien vanhemmat jäävät jostain paitsi kun heillä ei ole tätä ihanampaa sukupuolta?

Minusta kaikki pienet lapset ovat ihania. Omat varsinkin vaikka olisivat oransseja :heart:
En voisi kuvitellakaan sanovani, että toinen on ihanampi vain koska on tyttö :o

joo mulla on 2 tyttöä ja 2 poikaa ja ärsyttää suunnattomasti että esim siskoni jolla 3 tyttöä sanoo useinkin kuinka ei poikia ees haluis jne..ja kun tytöt on niin ihania ja anoppi sanoi kun selvisi(tosin virheellisesti)uä:ssä et neljäs on poika et ois ny ollu ees tyttö et pääsisitte helpommalla jne :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
joo mulla on 2 tyttöä ja 2 poikaa ja ärsyttää suunnattomasti että esim siskoni jolla 3 tyttöä sanoo useinkin kuinka ei poikia ees haluis jne..ja kun tytöt on niin ihania ja anoppi sanoi kun selvisi(tosin virheellisesti)uä:ssä et neljäs on poika et ois ny ollu ees tyttö et pääsisitte helpommalla jne :headwall:

En kyllä sanoisi että tytön kanssa pääsee helpommalla. Omista pojat on helpompia.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Sori :ashamed:
Mulla kaksi tyttöä ja tyttöjä nistä toivottiin jo raskausaikana..
Musta tytöt on vaan ihania..
varmasti on pienet pojatkin..muta jotenkin vaan noin tytöt on mun juttuni

Eli jos saisit pojan, se "ei olis sun juttu"?

tyttöjenkans helpommalla? no ei ihan niin kyllä. pojat on huomattavasti helpompia (toki aina yksilöllisyys huomioitava) kasvattaa ja murrosikäkin on paljon helpompi kun tytöillä. henkilökohtaisesti en ole kokenut kun tytönmurrosiän ja mun siskoni ja kauempaa sit noita poikien murkkuikiä. mutta joo,ei ne tytöt todellakaan helppoja ole.

Tää tyttö-poika asetelma on sellainen asia jolla pystyy tietoisesti loukkaamaan toista,oli kyse kummasta sukupuolesta vaan.

Yksi päivä olin kaverillani kahvilla hällä on 3 tyttöä,minulla kaksi poikaa.

Lisäksi paikalla oli kolmas kaverimme joka koko ajan puhui kuinka ihanaa on kun hänellä on molemmat,tyttö ja poika.

Mä en vaan jaksa käsittää miksi täytyy toisille pahaa mieltä aiheuttaa tahallaan tällaisella pikkuasialla?Itse otan sen ainakin jotenkin niin että jaa-mun pojissa on jotain vikaa sitten varmaan .Rehellisesti rakastan poikiani yli kaiken,niinkuin ap sanoi ei haittaa vaikka olisivat oransseja!:)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Sori :ashamed:
Mulla kaksi tyttöä ja tyttöjä nistä toivottiin jo raskausaikana..
Musta tytöt on vaan ihania..
varmasti on pienet pojatkin..muta jotenkin vaan noin tytöt on mun juttuni

Eli jos saisit pojan, se "ei olis sun juttu"?

Joo siis en mä jotenkaan osannut kuvitella edes poikaa noista meen tytöistä.

Mutta varmasti olisi poika ollut yhtä rakas ja ihana..muta eipä tullut.

´kun lasta ollaan alettu hommaamaan olen vain toivonut lasta.. en edes olisi tehnyt lapsia jos olisin vain halunnut tiettyä sukupuolta :O Nyt kolme poikaa ja erittäin onnellinen äiti :) Mutta yhtä onnellinen olisin olisivat sitten mitä sukupuolta vain. Mun lapsia ja aivan ihania sellaisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tää tyttö-poika asetelma on sellainen asia jolla pystyy tietoisesti loukkaamaan toista,oli kyse kummasta sukupuolesta vaan.

Lisäksi paikalla oli kolmas kaverimme joka koko ajan puhui kuinka ihanaa on kun hänellä on molemmat,tyttö ja poika.

Mä en vaan jaksa käsittää miksi täytyy toisille pahaa mieltä aiheuttaa tahallaan tällaisella pikkuasialla?Itse otan sen ainakin jotenkin niin että jaa-mun pojissa on jotain vikaa sitten varmaan .Rehellisesti rakastan poikiani yli kaiken,niinkuin ap sanoi ei haittaa vaikka olisivat oransseja!:)

miksi siitä loukkaantua.. se että joku sanoo että pojat on sen juttu. että pojat on ihania miksi se mua loukkais. mun pallerot on musta ihania.

Kai sitä saa ihminen olla onnellinen lapsistaan. miksi pahoitta mieli jos toinen on onnellinen että hällä molemmat. miksi joku pojan äiti pahoittaa mielensä kun olen onnellinen että mulla kaksi tyttöä?

minä en aikaan pahoita mieltäni jos joku kehu kuinka onnellinen on että molemmat tai kuinka onnellinen etä on poikia suvun jatkajina..
hyvä että on onnellinen

miksi siitä loukkaantua.. se että joku sanoo että pojat on sen juttu. että pojat on ihania miksi se mua loukkais. mun pallerot on musta ihania.

Kai sitä saa ihminen olla onnellinen lapsistaan. miksi pahoitta mieli jos toinen on onnellinen että hällä molemmat. miksi joku pojan äiti pahoittaa mielensä kun olen onnellinen että mulla kaksi tyttöä?

minä en aikaan pahoita mieltäni jos joku kehu kuinka onnellinen on että molemmat tai kuinka onnellinen etä on poikia suvun jatkajina..
hyvä että on onnellinen

No mulle on suoraan kyllä sanottu että kyllä kaikille äideillä pitää ainakin yksi tyttö olla :/ Ja täytyy sanoa että kyllä pikkasen tuli paha mieli. Tuntui että mussa on nyt joku vikana kun ei ole tyttöä... Muuten en loukkaannu tommosista jutuista mutta yksi kaveri jauhaa koko ajan tuota samaa... ja muka uskovainen..

Mulla on molempia mutta jos oisin saanut päättää, oisin halunnut vain poikia. Pikkutytöt on rasittavia ja ärsyttäviä :D (eikä tämä poista sitä, etten tytöistäni tykkäisi)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

hyvä että on onnellinen

No mulle on suoraan kyllä sanottu että kyllä kaikille äideillä pitää ainakin yksi tyttö olla :/ Ja täytyy sanoa että kyllä pikkasen tuli paha mieli. Tuntui että mussa on nyt joku vikana kun ei ole tyttöä... Muuten en loukkaannu tommosista jutuista mutta yksi kaveri jauhaa koko ajan tuota samaa... ja muka uskovainen..

:laugh: miten tää taas liittyi tähän..

ystäväsi siis tykää tytöistä..siksi hän noin ajattelee. mutta varmasti ole poikiisi tyytyväinen etkä heistä ketään tyttöön vaihtaisi.
älä tuollaisista nyt hyvä ihminen välitä vaan ole ylpeä kun sulla poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja En edes häpeä myöntää:
Mulla on molempia mutta jos oisin saanut päättää, oisin halunnut vain poikia. Pikkutytöt on rasittavia ja ärsyttäviä :D (eikä tämä poista sitä, etten tytöistäni tykkäisi)

joo ne on rasittavia välillä. nirppanokkia. mutta silti vana tytöt on ne mun :heart:

Yhteistyössä