Onko muilla mies joka on mielummin töissä/harrastuksissa tai jossain muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
kuin vaimonsa kanssa?kotona viihtyy lasten kera,kun en ole minä paikalla.Ei käy siis baarissa yms.Mistä kyse?Suomaliseeen tyyliin ei myös puhu asiasta,ei koe olevan puhuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Kuinka kauan ootte ollut yhdessä?

17vuotta.Yhdessä koettu opiskelut,työttömyys,yrittäjyys,ura-nousut,kolmen lapsen syntymät jne.

hö, jos sillä on vaan sellainen kausi menossa? Tarttee etäisyyttä ja aikaa omille ajatuksille?
Juttele varovasti asiasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Kuinka kauan ootte ollut yhdessä?

17vuotta.Yhdessä koettu opiskelut,työttömyys,yrittäjyys,ura-nousut,kolmen lapsen syntymät jne.

hö, jos sillä on vaan sellainen kausi menossa? Tarttee etäisyyttä ja aikaa omille ajatuksille?
Juttele varovasti asiasta =)

Olen yrittänyt,ensin sanoo ettei tässä mitään juteltavaa ja seuraavaksi sanoo ettei minun kanssa oikein voi jutella?!Kun kysyn että mitä tarkoittaa ei osaa vastata.Koita nyt tuon kanssa sitten mennä eteenpäin?!?Tälläselle yltiö sosiaaliselle tyypille joka haluaa puhua aina kaikki asiat,tilanne on vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hep:
Samanmoinen mies täällä. Se on vaan semmonen... sitä hermostuttaa joutenolo.

Eikö sua häiritse?Onko muutoin hellä ja hellyyden kipeä?Kuinka saatte tasapainon tarpeillenne?

Aina aika ajoin keskustellaan tästä sen kotonaolosta... ja sitte se taas jonkii aikaa viihtyy kotona. Kyllä se häiritsee ja harmittaa, silloin kun toinen ei oo kotona. Uskoisin kuitenkin voivani luottaa häneen ja kun ei tosiaan missään baarissa istu.

mies käy töissä ja koulussa....ja menee pelamaankin....mulla taas samba vie melkein kaiken ylimääräisen ajan....ei haittaa mua mitenkään. Lapsetkin saa huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hep:
Samanmoinen mies täällä. Se on vaan semmonen... sitä hermostuttaa joutenolo.

Eikö sua häiritse?Onko muutoin hellä ja hellyyden kipeä?Kuinka saatte tasapainon tarpeillenne?

Aina aika ajoin keskustellaan tästä sen kotonaolosta... ja sitte se taas jonkii aikaa viihtyy kotona. Kyllä se häiritsee ja harmittaa, silloin kun toinen ei oo kotona. Uskoisin kuitenkin voivani luottaa häneen ja kun ei tosiaan missään baarissa istu.

Ei minullakaan luottamuksesta ole kyse.Vaan mietin että miksi hän nyt etäisyyttä noin meidän väliin haluaa?Eikös miehen paikka ole olla vaimon innalla-jutella ja pitää kädestä.?

Yhteistyössä