onko muilla rauhallisia 2vuotiaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
siis ei mitään tietoakaan alkavasta uhmasta tms..tottelee, ei kiukuttele kamalasti ..siis tottelee todella eimene kiellettyihin paikkoihin kun kiellän eikä tee kiellettyä jos kiellän, enkä todella pidä täällä mitään kauheeta kuria vaan ihan rajoja ja rakkautta

Mun tyttö oli juuri 2 vuotta täytettyään juuri tuollainen. Uhmaa rupesi löytymään kun 3 vuoden rajapyykki lähestyi... En sanoisi että tuolla mitään järkyttävää uhmaa vieläkään olisi. Tyttö on perusluonteeltaan tosi rauhallinen

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mun tyttö oli juuri 2 vuotta täytettyään juuri tuollainen. Uhmaa rupesi löytymään kun 3 vuoden rajapyykki lähestyi... En sanoisi että tuolla mitään järkyttävää uhmaa vieläkään olisi. Tyttö on perusluonteeltaan tosi rauhallinen

no mä oon itse ollut kans tollanen..mutta siitä 4vuodesta ylöspäin olen itse ollut kunnon tuholainen..että hiljaista ennen myrskyä vai, :D

välillä tuo yrittää jotain esim noista iltatoimista kun laitan nukkumaan alkaa huutamaan vettää,nälkäää,janooo..kerran sanoin että iltapalat on syöty ja justiinsa joit vettä nyt nukkumaan..niin se uskoo, ei mitään vastaväitteitä :o

Yhteistyössä