Onko muita, joiden mielestä muiden lapset on jotenkin kummallisen näköisiä ; )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen joskus miettinyt, että se taitaa olla sitä äidinrakkautta vaan, kun oma lapsi on ilman muuta se maailman söpöin ja ihanin ja muiden lapset näyttävät jotenkin "kummallisilta" eli ei ollenkaan niin söpöiltä. Onko muita, jotka ovat havainneet saman asian?

Tuli vaan mieleen tuosta "rumien lapset söpömpiä kuin kauniiden" -aloituksesta.

Yleensä ne lapset, joita mä pidän tosi söpöinä on jotenkin samannäköisiä kuin mun omat lapset. Kai se on sitä geeniperimää ja sitä, että lapsi on alusta lähtien "tutun" nälköinen. Jossain oli juttua, että vastasyntynyt näyttäisi aina enemmän isältään ja siihen olisi syynä juuri se, että luonto järjestää sillä lailla asian että isäkin kiintyisi tulokkaaseen...

Alkuperäinen kirjoittaja nemo:
taidat kuulua niihin ihmisiin jotka tuijottaa vaan omaa napaa muutenkin. Ja kaikki on hinompaa itselläsi jopa lapset...säälittävää ajattelua!

kannattaisiko sun rauhoittua ja ottaa se vierasesine pois persuksista?

Alkuperäinen kirjoittaja nemo:
taidat kuulua niihin ihmisiin jotka tuijottaa vaan omaa napaa muutenkin. Ja kaikki on hinompaa itselläsi jopa lapset...säälittävää ajattelua!

no eiköhän tuo nyt ollut vain hyväntuulisesti ja vitsillä aloitettu..

Hmmm.
Jos joku oikeasti pitää kaikkia muita lapsia kummallisen näköisinä, niin eikö ole todennäköistä että henkilön oma lapsi on se, joka näyttää kummalta? :xmas:

Tottakai omat ovat ihanimpia. Mutta monen muun lapsetkin ovat tosi ihania. Eivät kaikki lapset kuitenkaan mun mielestä nättejä tai suloisia ole.

Itseni mielestä MUN omat lapset olivat vauvoina tosi rumia, siis ryppyisiä "finninaamoja", kaikkien muiden lapset olivat/ovat (omaavat) kauniit kasvojenpiirteet ym. ym. tasaisen täydellilnen iho ym. muuta vastaavaa. Mutta onneksi vauvani ovat jo kaunistuneet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Yleensä ne lapset, joita mä pidän tosi söpöinä on jotenkin samannäköisiä kuin mun omat lapset. Kai se on sitä geeniperimää ja sitä, että lapsi on alusta lähtien "tutun" nälköinen. Jossain oli juttua, että vastasyntynyt näyttäisi aina enemmän isältään ja siihen olisi syynä juuri se, että luonto järjestää sillä lailla asian että isäkin kiintyisi tulokkaaseen...

Tämä on muuten totta! Juurikin olen huomannut saman, minun mielestä vieraat vauvat on söpöjä jos muistuttaa omaani. :laugh:

Suurin osa lapsista on mielestäni kummallisen näköisiä. Ja ne, jotka ovat mielestäni söpöjä, omaavat usein samoja piirteitä omien lasteni kanssa.. ja omat lapseni ovat mielestäni äärettömän kauniita, tottakai :heart:

Jossain oli juttua, että vastasyntynyt näyttäisi aina enemmän isältään ja siihen olisi syynä juuri se, että luonto järjestää sillä lailla asian että isäkin kiintyisi tulokkaaseen...

toi sanottiin äsken bones-sarjassa.

Minä tykkään tosi harvoista lapsista ylipäätään, niin luonteen kuin ulkonäön puolesta. Eniten tykkään vintiön näköisistä. Omakin on juuri sellainen pahankurisen oloinen ulkonäöltään. En tykkää enkeli-naama-lapsista. En kyllä ylipäätään ole mikään lapsirakas ihminen, vaikka läheisiä lapsia suurimmaksi osaksi rakastankin.

Silloin kun sain esikoiseni niin hehkutin äidilleni ettei tyttö ole yhtään ryppyinen. Muiden vastasyntyneet ovat kyllä kovinkin olleet! Jälkeenpäin kuvia katsellessani totesin että kyllähän niitä ryppyjä oli omalla mussukallanikin.. =) :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Jossain oli juttua, että vastasyntynyt näyttäisi aina enemmän isältään ja siihen olisi syynä juuri se, että luonto järjestää sillä lailla asian että isäkin kiintyisi tulokkaaseen...

toi sanottiin äsken bones-sarjassa.

Voi olla. Mä en Bonesin kattele (liian raaka mulle). :)

Yhteistyössä