Mun mies ei todellakaan ymmärrä että mulla on kipuja ja väsyttää aina pitäis jaksaa |O
Supistuksia on ollu jo 23rv lähtien ja sen takia oon käynyt sairaalassa joitain kertoja...
Sitten kerran oli niin kova hermokipu että vei jalat alta...tukien pystyin vaappumaan puolelta toiselle :/
Väsymys on ihan tajutonta kun hb on todella alhainen ja verenpaine |O
(niin ja miehen työstä johtuen pääsen nukkumaan iltaisin(öisin)aina n.klo 1-3.00 aikoihin)(esikoistakaan ei meinaa nykyään saada nukkumaan kun 23.00 aikoihin..kun on kuuma ja ties mikä muu sillä on herätys kuitenkin aina mulla 6.45-7.00)
Sitten nyt ollut n.1kk vasemmalla puolella semmosta repivää kipua(mahassa)yhdessä tietyssä kohtaa,niin että pystyy kyyryssä vasenpuoli kallellaan kävelemään :/
No tässä selostan vähän että mitä mies ei ymmärrä....
-Ei ymmärrä että en jaksa kokoajan pitää kämppää kiiltokunnossa |O kyllä meillä on ns.normaalia siistimpää jokatapauksessa mutta se vaatii sen että oon valppaana täällä 24h!
-Ei ymmärrä miten oon niin väsyny kun oon KOTONA!
SUORAANSANOTTUNA EI YMMÄRRÄ MITÄÄN KOKO RASKAANA OLEMISESTA SE LUULEE ETTÄ KAIKKIEN NAISTEN RASKAUDET ON SAMANLAISIA
Esikoisesta ei ollu mitään ns.vaivoja(siitä se nyt ei muutenkaan oikein tiedä kun ei ole esikoisen isä
ym...ym... :snotty: :/
Niin itelle en jaksa edes tehä ruokaa kun on kuuma ja sattuu vasemmalle puolelle mahaa niin älyttömästi
Mies tekee ruokaa vapaapäivänä 2krt/vk
Onko muilla samanlaisia miehiä?