Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en ole nähnyt, enkä aio katsoakaan. Mulla tulee paha olo jo kun luin lehdestä Päivi Räsäsen sitaatteja. Olen aina pitänyt kyseistä henkilöä vastenmielisenä eikä minua kiinnosta kuulla hänen puhuvan enää yhtään mistään. Tulee vain itselle paha olo. Aion keskittyä siihen että omalta osaltani teen oikeita valintoja elämässä.
Juu onhan se ennenkin noita mielipiteitä tuonut esiin. Ehkä ne nyt vaan jotenkin tavoittivat suuren yleisön ja minulle ainakin tuli yllätyksenä että hän pitää homoutta sairautena/kehityshäiriönä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22275374:Mun oli tarkoitus katsoa keskustelu Ylen Areenalta, mutta katsoin vain alun. Kun ohjelmassa ollut naispuolinen kirkkovaltuutettu sanoi, että jos ihmiset ei enää solmi avioliittoja, ei synny enää lapsiakaan, lopetin katsomisen siihen. Ajattelin, että jos keskustelijoina on tällaisia biologiantuntinsa nukkuneita, ei maksa vaivaa katsoa koko ohjelmaa.