Onko muita, jotka EI ole nähny/lukenu sitä homokeskustelua? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Mä en ole nähnyt sitä...en edes tiedä pahemmin mitä juttuja ja miten siinä on käyty läpi, muuta kuin mitä ilemisimmin homovihaa ollu rutkasti.

En vaan pysty katsomaan sitä. Ehkä parempi :D :D
 
Minä en ole nähnyt, enkä aio katsoakaan. Mulla tulee paha olo jo kun luin lehdestä Päivi Räsäsen sitaatteja. Olen aina pitänyt kyseistä henkilöä vastenmielisenä eikä minua kiinnosta kuulla hänen puhuvan enää yhtään mistään. Tulee vain itselle paha olo. Aion keskittyä siihen että omalta osaltani teen oikeita valintoja elämässä.
 
Minä en ole nähnyt, enkä aio katsoakaan. Mulla tulee paha olo jo kun luin lehdestä Päivi Räsäsen sitaatteja. Olen aina pitänyt kyseistä henkilöä vastenmielisenä eikä minua kiinnosta kuulla hänen puhuvan enää yhtään mistään. Tulee vain itselle paha olo. Aion keskittyä siihen että omalta osaltani teen oikeita valintoja elämässä.

Samat on fiilikset. En myöskään tykkää siitä myötähäpeän tunteesta joka mulle tulee, tunnen myötähäpeää aika voimakkaasti saatan nolostua ns itse posket helottaen ja kädet täristen..saan monen päivän morkkiksen ja häpeän ihmisten pahuutta toisia kohtaan tms.

Toinen on se, että saatan suuttua aivan kettuna ja se pilaa multa monta päivää, joten parempi etten katso. :D
 
Juu niinpä. Joskus luin yhen lehtijutun jossa oli haastateltu Päiviä ja vissiin sitä Saara Räsästä, sen tytärtä ja siitä tuli oikeesti lähestulkoon fyysisesti kuvottava olo. Pelottavia ihmisiä molemmat.
 
En muuta kuin osan. Pitää varmaan katsoa, että tietää mistä juttu syntyi. Minusta Räsäsellä on ollut aina samat puheet. Ihmettelen, että miksi juuri nyt kohu.
 
Juu onhan se ennenkin noita mielipiteitä tuonut esiin. Ehkä ne nyt vaan jotenkin tavoittivat suuren yleisön ja minulle ainakin tuli yllätyksenä että hän pitää homoutta sairautena/kehityshäiriönä.
 
Mun oli tarkoitus katsoa keskustelu Ylen Areenalta, mutta katsoin vain alun. Kun ohjelmassa ollut naispuolinen kirkkovaltuutettu sanoi, että jos ihmiset ei enää solmi avioliittoja, ei synny enää lapsiakaan, lopetin katsomisen siihen. Ajattelin, että jos keskustelijoina on tällaisia biologiantuntinsa nukkuneita, ei maksa vaivaa katsoa koko ohjelmaa.
 
En katsonut. :) Ehkä ois pitänyt, mutten jaksa katsoa väitteleviä ihmisiä. Mulla on omat poliittiset sun muut mielipiteet, ja äänestän vaan sitä, joka on eniten mun kannalla. Muuten ei tollaiset väittelyt kiinnosta. :) Mä kyllä luulen, että se Päivi on varmaan joten kuten ihan ok tyyppi. Kuulun kirkkoon, mutten ole uskovainen, mutta pidän yleensä kirkon edistämistä arvoista. Sehän on myös lääkäri, joten varmaan se jotain tietää mitä mä en tiedä... Älkää nyt siis kuitenkaan teilatko mua, kun en tiedä yhtään mitä se on sanonut tai mitään muutakaan siitä, kuin että on KD ja lääkäri. :) Täällä liikkuu varmasti hölmömpiäkin ihmisiä.
 
Mä haluisin, mutta aina kun mä yritän niin mulle iskee myötähäpeä....

Niin kuin eilen, kun luin Räsäsen mielipidettä siihen, että hyväksikäytetyillä lapsilla homousriski on suurempi... Pisti niin vihaksi, että en kyennyt vastaanottamaan yhtään enempää!
 
En oo kattonut. Toisaalta kiinnostaisi, sen takia että tietäsi mistä ihmiset nyt puhuu mutta toisaalta, se vähä mitä oon kuullu/nähny, noita mielipiteitä jne. niin eipä taitais olla miun ohjelma.
Tiedänpähän ainakin yhden puolueen/henkilön jota en ainakaan äänestä mistään hinnasta yhtään mihinkään.
 
En katsonut. Kanava vaihtuu heti kun näen Räsäsen kasvot, koska hänellä on täysin erilainen maailma kuin minulla ja on onnistunut saamaan minut tv:ssä sanomillaan asioilla raivon partaalle ennenkin.
 
En ole nähnyt ohjelmaa....

Ja tämä naishenkilö kaiken tämän kohun aikaansaaja... muistuttaa kuivahtanutta naurista?? on tainnut kuivahtaa muukin kuin iho? Anteeksi näin ei saisi sanoa mutta kyllä vaihtuu kanava minullakin kun sen naama näkyy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22275374:
Mun oli tarkoitus katsoa keskustelu Ylen Areenalta, mutta katsoin vain alun. Kun ohjelmassa ollut naispuolinen kirkkovaltuutettu sanoi, että jos ihmiset ei enää solmi avioliittoja, ei synny enää lapsiakaan, lopetin katsomisen siihen. Ajattelin, että jos keskustelijoina on tällaisia biologiantuntinsa nukkuneita, ei maksa vaivaa katsoa koko ohjelmaa.

Oikeasti? :O ja en ole katsonut kyseistä ohjelmaa. Tarkoitus oli katsoa mut nukahdin sohvalle jo ennen kun kukaan ennätti mitään järisyttävää sanoa.
 
[QUOTE="hmm";22275546]mun mielestä kuuluisi yleissivistykseen katsoa tuo ohjelma, jotta on vähän perillä eri puolien kannoista ja näkemyksistä nykyajan suomessa[/QUOTE]

Peesi. Ja kyllähän siellä jyrkkiä mielipiteitä esitti muutkin kuin Räsänen.
 
Minä katsoin sen ensimmäisen tunnin, sinä aikana ei mielestäni ainakaan Päivi Räsänen sanonut mitään uutta (en sillä, että olisi pitänytkään sanoa) tai mitään sellaista, mistä minä olisin närkästynyt. Se eräs painovoimasta puhunut taisi olla eniten mieleenjäänyt. Toista tuntia vielä mietin, katsonko ollenkaan.
 

Yhteistyössä