Onko muita, jotka EI ole nähny/lukenu sitä homokeskustelua? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";22275546]mun mielestä kuuluisi yleissivistykseen katsoa tuo ohjelma, jotta on vähän perillä eri puolien kannoista ja näkemyksistä nykyajan suomessa[/QUOTE]

Peesaan myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22275374:
Mun oli tarkoitus katsoa keskustelu Ylen Areenalta, mutta katsoin vain alun. Kun ohjelmassa ollut naispuolinen kirkkovaltuutettu sanoi, että jos ihmiset ei enää solmi avioliittoja, ei synny enää lapsiakaan, lopetin katsomisen siihen. Ajattelin, että jos keskustelijoina on tällaisia biologiantuntinsa nukkuneita, ei maksa vaivaa katsoa koko ohjelmaa.

:laugh:no johan nyt:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22275374:
Mun oli tarkoitus katsoa keskustelu Ylen Areenalta, mutta katsoin vain alun. Kun ohjelmassa ollut naispuolinen kirkkovaltuutettu sanoi, että jos ihmiset ei enää solmi avioliittoja, ei synny enää lapsiakaan, lopetin katsomisen siihen. Ajattelin, että jos keskustelijoina on tällaisia biologiantuntinsa nukkuneita, ei maksa vaivaa katsoa koko ohjelmaa.

:laugh:
 
[QUOTE="hmm";22275546]mun mielestä kuuluisi yleissivistykseen katsoa tuo ohjelma, jotta on vähän perillä eri puolien kannoista ja näkemyksistä nykyajan suomessa[/QUOTE]

En usko että katsellessa idioottien väittelyä sivistyisin yhtään :D
Ne muutamat jutut mitä siellä olen kuullut kerrottavan (uutisissa jne) kertoo ihan tarpeeksi tästä sivistävästä väittelystä. :laugh: Joten ei kiitos ;)
 

Yhteistyössä