Y
"yksinäinen"
Vieras
Normaalisti en kirjoita keskustelupalstoille,mutta haluaisin kuulla onko muilla ollut tai on samoja ongelmia. Olen kuudennella kuulla raskaana. Raskaus on toivottu ja iloisia olemme isän kanssa pienestä ihmeestä. Olen koko raskausajan ollut poissa kaveripiireistäni. En siksi että olisin itse halunnut tätä,vaan heti kun ystävät ovat kuulleet raskaudestani on yhteydenpito loppunut. En ole koko raskausaikana käynyt yhdenkään "ystäväni" kanssa kahvilla tms. Olen ollut aktiivinen ja kysellyt niitä näitä,kertonut miten mukava olisi nähdä jne. Nyt tilanne on mennyt siihen että minulle ei vastata enään puhelimeen tai txt ja jos vastataan,sanotaan aina että muita suunnitelmia. En ole hehkuttanut raskauttani vaan yrittänyt olla kuin ennen. Puhua kaikesta muusta kuin vauvoista. Kun kerroin miehelleni miten yksinäiseksi tunnen itseni ja miten minut on ns.unohdettu, vastaa hän ilkeästi "voi voi kun sun elämäs taas on rankkaa" :'( mielestäni en valita turhasta,mutta paha mieli tuosta kommentista tuli. Onko minulla kohtalotovereita? Kiitos jo etukäteen kommenteista.