T
tämä on hullua
Vieras
Olen 20 vuotias, 163 cm ja painan tällä hetkellä 57 kg. Olen mielestäni lihava. Maha on iso ilmapallo, se on aina turvonnut, niin että kaverit jo luulevat että saadaan toinen lapsi, ihan tosi, ei naurata. Syön sitten vain pelkän omenan, se turvottaa. Oikeastaan olen muuten aika normaali mutta maha saisi häipyä. Olen ollut dieetillä monta kertaa. Olen joskus onnistunut ja joskus en. Se vain, että olen laihduttanut jo 2 vuotta, esikoiseni syntymästä lähtien. Muistan että olin silloin alussa 2kk lähes syömättä, join teetä, ja söin vihanneksia ja hedelmiä ja joskus ehkä leipää, en muuta. Laihduin 9 kg. Aina kun rupean laihduttaa, liikun paljon, 2-3 tuntia päivässä, enkä syö juurikaan mitään, aamulla juon jotain tuoremehua, päivällä ehkä leipää, sitten olen syömättä kello 4 jälkeen. Painoa lähtee kilo päivässä. Sitten ratkean. Syön jääkaapin tyhjäksi, ihan tosi. Alan mässätä, koska inhoan omaa vartaloa, ehkä siis siksi, ja syön ja syön koko ajan. Kaikkea, kotiruokaa, leipää, paljon juustoja ja makkaroita, pullaa, sipsiä, karkkia...
En osaa enää syödä normaalisti, joko mässään hirveästi päivän aikana tai laihdutan enkä syö mitään
En osaa enää syödä normaalisti, joko mässään hirveästi päivän aikana tai laihdutan enkä syö mitään