M
mie
Vieras
Mulla on koko viikonloppu töitä. Ilmoitti sit eilen, et meidät on koko perhe kutsuttu työkaverinsa vaimon synttärikemuihin. Tyyliin sinne jäätäs yöks ja otettais vinettoa jne. Mua ei vaan tipan vertaa nappais katella toisten öhkämistä, ite selvite päin, kun tarviin sen 8h unta et jaksan töissä päivän. Ehdotin, et mennään käymään, mut tullaan ajoissa kotiin lasten nukkumaanmenoaikoihin. No ei käy. Sit ehdotin, et mennään, mut mä tuun lasten kaa kotiin ja mies jää. Hommaisin lapsille hoitajan sunnuntaiks. Ni, sekään ei käy. Kun työkamu oli nimenomaan sanonu, et koko perhe tai ainakin lapset miehen kaa sinne yöks. Mulla ei vaan oo luottavainen olo jättää muksuja sinne, missä ei oo ketään selvin päin, ni yöks. Ja sit saisivat aamulla herätä oudossa paikassa keskenään ku muut makaa pitkään. Nuo ku eivät ikinä nuku 7 pidempään. Ja mies ei takuulla vapaapäivänä nouse aikaisin.
Nyt sit on kolmannen maailmansodan esiaste menossa, kun mies veti herneet nokkaan ja haukkuu mua kun en ikinä edes yritä mitään, vaikka sanonkin aina siitä ku ei missään käydä. No nyt vaan sattu työvuorot näin ja sille en mitään voi...
Oonko mie maailman paskin ihminen ja vaimo, jos en jää sinne yöksi enkä anna lasten jäädä ilman minua??
Nyt sit on kolmannen maailmansodan esiaste menossa, kun mies veti herneet nokkaan ja haukkuu mua kun en ikinä edes yritä mitään, vaikka sanonkin aina siitä ku ei missään käydä. No nyt vaan sattu työvuorot näin ja sille en mitään voi...
Oonko mie maailman paskin ihminen ja vaimo, jos en jää sinne yöksi enkä anna lasten jäädä ilman minua??