Onko mun mies ihan täys pälli??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mulla on koko viikonloppu töitä. Ilmoitti sit eilen, et meidät on koko perhe kutsuttu työkaverinsa vaimon synttärikemuihin. Tyyliin sinne jäätäs yöks ja otettais vinettoa jne. Mua ei vaan tipan vertaa nappais katella toisten öhkämistä, ite selvite päin, kun tarviin sen 8h unta et jaksan töissä päivän. Ehdotin, et mennään käymään, mut tullaan ajoissa kotiin lasten nukkumaanmenoaikoihin. No ei käy. Sit ehdotin, et mennään, mut mä tuun lasten kaa kotiin ja mies jää. Hommaisin lapsille hoitajan sunnuntaiks. Ni, sekään ei käy. Kun työkamu oli nimenomaan sanonu, et koko perhe tai ainakin lapset miehen kaa sinne yöks. Mulla ei vaan oo luottavainen olo jättää muksuja sinne, missä ei oo ketään selvin päin, ni yöks. Ja sit saisivat aamulla herätä oudossa paikassa keskenään ku muut makaa pitkään. Nuo ku eivät ikinä nuku 7 pidempään. Ja mies ei takuulla vapaapäivänä nouse aikaisin.

Nyt sit on kolmannen maailmansodan esiaste menossa, kun mies veti herneet nokkaan ja haukkuu mua kun en ikinä edes yritä mitään, vaikka sanonkin aina siitä ku ei missään käydä. No nyt vaan sattu työvuorot näin ja sille en mitään voi...

Oonko mie maailman paskin ihminen ja vaimo, jos en jää sinne yöksi enkä anna lasten jäädä ilman minua??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo tosi. Mä en ikinä antas viedä/veisi lapsi jonnekin missä on vain känniläisiä, eikä sen puoleen mun mieskään.

Ilmeisesti ajatus on ottaa vähän alkuillasta ja sit enempi kun lapset menee maate. Mut mitäs jos jotain sattuu? Muillakin siellä kuulemmamuksut messissä :/

Et ole huono ihminen, mutta miehesi on vähän outo jos haluaa omien lastensa yöpyvän paikassa jossa ei ole yhtään selvää aikuista paikalla.

Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa, joko menette sinne porukalla ja tulet lasten kanssa yöksi kotiin tai sitten menette sinne porukalla ja miehesi ei juo pisaraakaan alkoholia koko iltana ja yöpyy lasten kanssa siellä selvin päin ja sinä tulet kotiin.

Mutta täytyyhän miehesi nyt ymmärtää, että ei humalassa voi vahtia lapsia.

No mikä pakko miehelläs on ne lapset sinne yöks jättää jos sinä tuut kotiin? Tai mitä se sitä työkamuakaan liikuttaa??
En kyl itekään jättäis muksuja ryyppäjäisiin. Pistä mies sinne yksinään jos on pakko mennä.

Ite kans tartten unta kunnolla, en lähtis tuonne ollenkaan... Ei oo hauskaa ku muut relaa ja itellä töihin meno, nauti siinä sitte :headwall:

Mä en ymmärrä miksi lapset pitää sotkea kännibileisiin. Muistan itse lapsuudesta miten pelottavaa on kun aikuiset muuttuvat normaalista ensin hassuiksi ja puheliaiksi ja sitten arvaamattomiksi, kovaäänisiksi ja riitaisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
No mikä pakko miehelläs on ne lapset sinne yöks jättää jos sinä tuut kotiin? Tai mitä se sitä työkamuakaan liikuttaa??
En kyl itekään jättäis muksuja ryyppäjäisiin. Pistä mies sinne yksinään jos on pakko mennä.

Ite kans tartten unta kunnolla, en lähtis tuonne ollenkaan... Ei oo hauskaa ku muut relaa ja itellä töihin meno, nauti siinä sitte :headwall:

No työkaveri oli sanonu et jos tuut ni tuut sit lasten kanssa etkä ilman. Vissiin et saa muille muksuille leikkikamuja tai jotain??

Mun järki vaan ei jaksa ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo tosi. Mä en ikinä antas viedä/veisi lapsi jonnekin missä on vain känniläisiä, eikä sen puoleen mun mieskään.

Ilmeisesti ajatus on ottaa vähän alkuillasta ja sit enempi kun lapset menee maate. Mut mitäs jos jotain sattuu? Muillakin siellä kuulemmamuksut messissä :/

Edelleen sama juttu. En veisi lapsia paikkaa missä känniläisiä vaikka lapset nukkuisikin, vielä pahempi jos sakkia enemmän. Ei me mitään absulutisteja olla, mutta kännejä en vetäisi edes kotona kahdestaan miehen kanssa jos lapsetkin kotona. meillä siis reilun vuoden ikänen lapsi.

Et ole kohtuuton, älä anna periksi.

Mä en taas tajua et miksi nimenomaan ainakin mies ja lapset sinne pitäs jäädä jos et sinä???? Ja työkaverin vaimon synttärit?? Ei nyt oikeen hiffaa, sori. Haiskahtaa oudolle koko tempaus.

Kuulostaa siltä että ainoa tervejärkinen tuossa jutussa olet SINÄ.

Eikö sun mies voi jäädä aikuisten kesken juhlimaan jos on juhlatuulella? Mullakin oli ennen äitiys/hoitovapaata sellainen työ että oli la/su vuoroja, eikä silloin tosiaan ollut edellisenä iltana kovin juhlafiiliksiä kun oli työpäivä edessä, enkä jättäisi lapsiani krapulaisten hoitoon..

Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Eikö sun mies voi jäädä aikuisten kesken juhlimaan jos on juhlatuulella? Mullakin oli ennen äitiys/hoitovapaata sellainen työ että oli la/su vuoroja, eikä silloin tosiaan ollut edellisenä iltana kovin juhlafiiliksiä kun oli työpäivä edessä, enkä jättäisi lapsiani krapulaisten hoitoon..

No kuulemma ei, kun se ei käy hänen työkaverilleen. En tiiä miks.

Siis Mitä nämä aikuiset siellä yöllä lapsillasi tekevät?? !!

Alkuperäinen kirjoittaja No:

Siis Mitä nämä aikuiset siellä yöllä lapsillasi tekevät?? !!

Emmä tiiä. Vissiin kato et sit aamullakin ois lapsilla seuraa toisistaan? Mut en mä vaan haluu niitä sinne jäättää. Nou nou.

Tule sellainen asia mieleen, että onko miehesi työkaverilla yksi lapsi ja hän kutsui miehesi juhliin vain ja ainoastaan sen takia, että hänen lapsensa saa lapsikavereita, ettei sen tarvi yksin olla kännisten aikuisten joukossa
ja miehesi ei voi tulla yksin, koska häntä ei oikeastaan kaivata työkaverinsa Vaimon juhlissa

Yhteistyössä