Onko mun rakkaus mieheeni loppunut kun ajattelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjä

Vieras
näin.. en kaipaa häneltä seksiä,läheisyyttä yms. Lastenhoito ja muu arkirutiini menee mut en vaan kaipaa miestäni kuten ennen. Ollaan oltu yhdessä nuoresta asti..nyt 11v. Sit en oo ees mustasukkainen vaan toivon,et se löytäis jonkun toisen et ero olis helpompi.Oon siis miettinyt eroa. Meillä kaikki on ihan ok muuten,mies rakastaa mua mut mä en vaan pysty antaan enää takasin sitä mitä se kaipaa!

Millonka te olette viimeksi tehneet jotain yhdessä, muutakin kuin täyttäneet tiskikonetta ja kuorineet perunoita?

Tarkoitan, että tehkää jotain, mitä pariskunnat tekevät, menkää ulos syömään ja kulkekaa käsi kädessä, muuten muututte vaan kavereiksi toisillenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Millonka te olette viimeksi tehneet jotain yhdessä, muutakin kuin täyttäneet tiskikonetta ja kuorineet perunoita?

Tarkoitan, että tehkää jotain, mitä pariskunnat tekevät, menkää ulos syömään ja kulkekaa käsi kädessä, muuten muututte vaan kavereiksi toisillenne.

tällaista pitäisi monen nykyään tehdä, niin erot vähentyisivät huomattavasti.

Jos arki on aina vaan pelkkää arkea niin en ihmettele että mies alkaa tuntua vaan kaverilta..Peesaan Rukoilijasirkkaa tuossa,että lähtekää ihmeessä vaikka just ulos yhdessä ja tehkää vaikka jotain mitä treffeillä tehdään:)

No muutama kk sitten oltiin kaksin et lapset oli hoidossa,katottiin leffaa,käytiin luistelemassa jne..mut ei vaan tuntunut sen hehkeemmältä. Mä en halua senkaa baariin tai oikeastaan mihinkään.Jos on vapaa ilta niin ennemmin menen ystävien kanssa ja nautin kun saan olla ilman sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjä:
No muutama kk sitten oltiin kaksin et lapset oli hoidossa,katottiin leffaa,käytiin luistelemassa jne..mut ei vaan tuntunut sen hehkeemmältä. Mä en halua senkaa baariin tai oikeastaan mihinkään.Jos on vapaa ilta niin ennemmin menen ystävien kanssa ja nautin kun saan olla ilman sitä.

No voi... :( Osaatko sanoa, mikä hänessä nyppii, vai ei vaan innosta hänen seura?

Minusta on normaalia, että pitkässä parisuhteessa tunteet välillä väljehtyy, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että tilanteet muuttuu ja puolisoon voi rakastua uudelleen, vaikkei juuri tällä hetkellä uskoisi sitä mahdolliseksi!

Kokeilkaa juuri tuota yhdessä oloa, ehkä pariterapiaa tai parisuhdeleiriviikonloppua... Anna suhteellenne aikaa, varsinkin, jos teillä on lapsia! Se palkitsee sinut myöhemmin!

Minulla oli samanlainen fiilis mieheni suhteen ja ajauduin suhteeseen toisen miehen kanssa. Kannattaa tehdä parisuhteen parantamiseksi jotain ennen kuin tilanne on siinä pisteessä.

Mun mies eioo ikinä ollu mikään romantikko,mitä kaipaisin ja monta vuotta kun olen asioista sanonut mitä kaipaan niin ei siltikään ole mitään tapahtunut tai sit just satojen huomautusten jälkeen on tuonut sen kukkapuskan,mut ei se enää tunnu samalta kun siitä on saanu sanoo.Ikinä en oo saanu alusvaatteita ja niistäkin oon sanonut. Enää en jaksa sanoo enkä odottaa mitään. Mä oon aina järjestäny hoitopaikat lapsille et sadaan olla kaksin ja suunnilleen miettiny mitä sit tehdään kaksin..en vaan enää jaksa kun olis kiva saada yllätyksiä välillä toiseltakin. Oon sanonu,että yhtälailla se voi järjestää mun seläntakana hoitopaikat ja järjestää jotain mitä en etukäteen tiedä..mut ei!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjä:
Mun mies eioo ikinä ollu mikään romantikko,mitä kaipaisin ja monta vuotta kun olen asioista sanonut mitä kaipaan niin ei siltikään ole mitään tapahtunut tai sit just satojen huomautusten jälkeen on tuonut sen kukkapuskan,mut ei se enää tunnu samalta kun siitä on saanu sanoo.Ikinä en oo saanu alusvaatteita ja niistäkin oon sanonut. Enää en jaksa sanoo enkä odottaa mitään. Mä oon aina järjestäny hoitopaikat lapsille et sadaan olla kaksin ja suunnilleen miettiny mitä sit tehdään kaksin..en vaan enää jaksa kun olis kiva saada yllätyksiä välillä toiseltakin. Oon sanonu,että yhtälailla se voi järjestää mun seläntakana hoitopaikat ja järjestää jotain mitä en etukäteen tiedä..mut ei!

Ymmärrän tilanteesi, meillä vähän samantapaista ongelmaa ollut... Sitä suuremmalla syyllä: kokeilkaa pariterapiaa tai sitten nosta kissa pöydälle ja kerro miehelle, kuinka vakavissasi olet tämän asian kanssa ja että olet oikeasti harkinnut eroa... toista ei voi muuttaa, mutta voi silti pyytää yrittään kovemmin. Ne on niitä pieniä juttuja, joista tyytyväisyys kaikenkaikkiaan parisuhteessa muodostuu.

huomattiin omassa parisuhteessa, et mitä enemmän on kotiasioita (esim lasten juttuja), sen kauemmin tarttis olla vaan ihan kahdestaan.
esimerkiks me kun aina puhutaan kahdestaankin lasten harrastuksista, töistämme ym. kun alkuun vaan puhuu selviksi ne arkiset asiat ja sitten alkaa hempeilemään "puhtaalta pöydältä"niin on helpompi keskittyä vain toisiinsa:)
toivottavasti käsititte mitä tarkoitin...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Minulla oli samanlainen fiilis mieheni suhteen ja ajauduin suhteeseen toisen miehen kanssa. Kannattaa tehdä parisuhteen parantamiseksi jotain ennen kuin tilanne on siinä pisteessä.

Miten se teillä sit päättyi ja kauanko suhde toiseen kesti?

Yhteistyössä