?
...
Vieras
olen niin kipeä etten pysty kunnolla kävelemään, en pääse ylös sängystä.. toinen pieni lapsi hoidettavana.. vauva on vielä poikkitilassa, joten jännittää tosi paljon ku mahdollinen leikkaus edessä.. sanottiin et voi olla vaarassa jos lähtee itsekseen syntymään.. olen nopea synnyttäjä..esikko tuli n. 3tunnissa.. vaikka oli suht iso..
nolottaa mennä sinne sanomaan et nyt sitten alatte toimimaan.. vaikka itse tiedän etten jaksa enää kauaa..
vauva oli rv 36 3,3kg ja nyt rv 38 et luulis olevan ihan ok:n kokonen..
nolottaa mennä sinne sanomaan et nyt sitten alatte toimimaan.. vaikka itse tiedän etten jaksa enää kauaa..
vauva oli rv 36 3,3kg ja nyt rv 38 et luulis olevan ihan ok:n kokonen..