Onko naurettavampaa? (nimistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mariia kahdella ii:llä häiritsee. Aada Aino Maaria ois ollut parempi. Muuten kyllä ihan sievät nimet ja hyvin keksitty!
Kommentoikaas nyt meijänkin nimiä, kun en niitä aiemmin ole kokonaisuudessaan uskaltanut paljastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
meillä on iida aina maria ja aada aino mariia

:laugh: :laugh: :laugh:

Eläs nyt naura siinä kun mä ehotin eka et aina helinä ja vieno marina mut ukko ei antamut laittaa. :laugh: :laugh:
:laugh: :laugh:

Joo ja hei haloooo NOI ON KEKSITTYJÄ NIMEJÄ!! Meillä on kyllä 2 tytärtä mutta muuta yhtenevää heidän nimissä ei ole kun että on tupla vokaali ja kolmas nimi päättyy na ja sekin hokattiin sitten vasta kun nimi oli annettu

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Joo ja hei haloooo NOI ON KEKSITTYJÄ NIMEJÄ!! Meillä on kyllä 2 tytärtä mutta muuta yhtenevää heidän nimissä ei ole kun että on tupla vokaali ja kolmas nimi päättyy na ja sekin hokattiin sitten vasta kun nimi oli annettu

Minä olisin halunnut meidän tuplista olisi tullut Taisto ja Rauha mutta eipä se käynht! :laugh:

Meil on kaks tyttöä,molempien nimet alkaa samalla kirjaimella (ja kaikkien suurin kauhistus;miun nimi alkaa myös sillä samalla kirjaimella!!) ja heillä kummallakin on 3 nimeä..Kuitenkin nimet on heijän "ittensä näköiset" :D

Kattokaas, kun jokaisella on oma makunsa. Joittenkin mielestä on kiva, kun lasten nimet ovat vaikkapa Venla ja Ville, toiset taas kannattavat erilaista nimi"politiikkaa". Timppaan todennäköisesti iskee yhdistelmä Kullervo ja Bridget.

meillä kaikilla kolmella nimissä on 4 kirjainta. ja isännälläkin. muuten nimet eroo täysin toisistaan.
esikoisen ja keskimmäisen toiset nimet on aika samanlaisia,kristiina ja kristian. kuopuksella taas toinen nimi on ihan erilainen.
tarkoituksella kaikilla on 4 kirjainta nimessä,musta sen vaan piti mennä niin.

no meillä kyllä kaksosilla alkaa samalla kirjaimella etunimet ja niisä on yhtä monta kirjainta,tää kirjainten määrä kyl pelkkä sattuma,ei tarkotus.
mut esikoisella sit ihan erilaine nimi kun kaksosilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Lapselle annetaan nimi sen perusteella mitä MUILLA perheen lapsilla on:
-yhtä monta kirjainta
-yhtä monta tavua
-yhtä monta nimeä, viivalla tai ilman
-samalla kirjaimella alkavat

Vieläkö joku ilkeää tunnustaa että on tälläinen hölmö valitessaan lapselleen nimeä? Meillä ainakin jokainen lapsi on yksilö ja jokaiselle on valittu OMA NIMI!!!

Mun miestä nyt ei niin paljon liikuta tää nimiasia kuten ei mun ystävienikään miehiä :)

Ja joo,ei oo samoja tavuja, ei samoja kirjaimia, eikä kirjaimia kummassakaan nimessä :D Jos mies meillä olis päättänyt nimet olisi lapset olleet Jotain Tiina, Niina, Liina ja Miina. Miehisesti, taidat olla timppa vähän androgyyni?

Kaikilla pojilla kaks nimeä. Ekalla 4+6, tokalla 8+6, kolmannella 4+7 kirjainta. Kaikki alkaa eri kirjaimilla... yhtäläisyyksiäkin löytyy, kun oikeen alkoi miettimään, kaikkien ekat nimet loppuu i kirjaimeen. Kenenkään nimi ei tule suvusta ja kahen pojan toinen nimi on erikoinen, löytyy 8kpl. Ööööö... mitähän vielä....
Onkohan noissakin jotain vikaa? Liian samanlaiset tms?

Mä olen miettinyt, että jos saan lisää lapsia niin tytön nimi voisi olla Sonja. Likan nimi alkaa kans ässällä. Mutta toisaalta Aino tai Anni olisi kiva nimi.

Tuli mieleen, että kun esikoinen on Otso, niin onkohan tuo haaveilemani Sisu ja Taika nyt sitten Timpan mielestä liian samanlaisia, vai voiko noita nimiä käyttää, jos pikkukakkonen joskus vielä perheeseemme syntyy.

Meillä on pojat
Casper Arttu Elmeri
Oscar Perttu Verneri :saint:

Tyttö on Erica Roosa Kristiina ja neljännen nimen kanssa kauheat ongelmat kun ei mielikuvitus riitä :xmas:

Mukavaa joulua vaan sullekkin!

Miehen perheessä on todella välähtäny, kun ovat miettineet lapsille nimiä... Alunperin on ollu 3 poikaa, joista kaikki alkaa T-kirjaimella, keskimmäisen pojan 3 lasta alkaa myös T-kirjaimella, ja appiukon 2 koiraakin vielä sillä samalla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minusta on naurettavaa arvostella ihmisten valintoja, liityivät ne sitten lapsiin tai mihinkään muuhunkaan.

Sitähän täällä tehdään aina,mä en kehtaisi ikinä arvostella toisen lapsen nimeä oksetushymiöin: :x
No täällä on porukkaa moneen junaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
no ei niitten rimmata tartte, mutta jos esikoinen on joku ihan supitavallinen tyyliä jenni tai kalle, niin olisi hassua jos seuraava olisi christoffer tai charlotta...

No pitäiskö mun nyt muka antaa kakkosen nimeksi c-nimi,kun esikoisellakin on se.
No,enpä ole antamassa,vaan melko tavisnimen annan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minusta on naurettavaa arvostella ihmisten valintoja, liityivät ne sitten lapsiin tai mihinkään muuhunkaan.

Sitähän täällä tehdään aina,mä en kehtaisi ikinä arvostella toisen lapsen nimeä oksetushymiöin: :x
No täällä on porukkaa moneen junaan...

Enhän minä ole kenenkään nimeä arvostellut vaan ainoastaan naurettavia perusteluja! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Tuli mieleen, että kun esikoinen on Otso, niin onkohan tuo haaveilemani Sisu ja Taika nyt sitten Timpan mielestä liian samanlaisia, vai voiko noita nimiä käyttää, jos pikkukakkonen joskus vielä perheeseemme syntyy.

Siis etenkin, kun yksi nimen valinnan peruste on, että nimessä on oltava sama henki kuin esikoisen nimessä - vahvoja, merkityksen omaavia mutta kuitenkin kauniita suomalaisia nimiä.

Meidän perheen kaikkien lasten nimet ovat saman pituisia ja alkavat vokaalilla ja loppuvat n-kirjaimeen ja tämä perinne jatkukoon! (Anton, Edvin ja Irvin)

Ja tälle miun miehelle tekemäni pojat saakoon kaikki saman toisen nimen, niinkuin ovat tähänkin asti saaneet. Ja miehellä sama toinen nimi.

Yhteistyössä