Onko naurettavampaa? (nimistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Juuri toiseen ketjuun laitoin.
-nimet alkaa samalla kirjaimella, molemmalla neljä kirjainta ja kaksi tavua
-toinen nimi perintönä mummulta
-kummallekkin kolme nimeä tasapuolisuudeen vuoksi

Osataan varmaan koulussa yhdistää heti toisiinsa yms. Ei haittaa, ovathan kumminkin sisaruksia.

Nimet siis ovat: Aino Liisa Emilia sekä Anni Seija Matleena. Kuka tunnisti? =)

tunnustan :wave: tosin hidas hämäläinen kun oon,tajusin vasta kolmatta odottaes,et hetkonen nää etunimet alkaa muistuttaa toisiaan :whistle: kaikil kuudel nyt viiskirjaiminen etunimi joka alkaa samalla kirjaimella ja kuuskirjaiminen toinen nimi,se sentään erilainen jokaisella....kait mä sit niin kaavoihini kangistunut olen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ja täälläkin :o

Mikä ihme sua Timppa nyt nyppii?! Siis oikeasti?

Joulustressi! Siis vaimon... :laugh:

No voi hellantuuteli sentään. Hali vissiin sit sulle. Älä ota toisten asioita niin vakavasti, jooko? Mee vaikka auttamaan sitä vaimoa, niin saat muuta ajateltavaa kuin toisten ihmisten lasten nimet.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
No voi hellantuuteli sentään. Hali vissiin sit sulle. Älä ota toisten asioita niin vakavasti, jooko? Mee vaikka auttamaan sitä vaimoa, niin saat muuta ajateltavaa kuin toisten ihmisten lasten nimet.

HÄ? Tuolla hakkaa läppäriä seinän takana! Mitäköhän apua se siinä tarvitsee? Ja kiva kun saa keskustelua aikaiseksi edes jostain asiasta!

Niinkuin vaikkapa morkata toisten nimenantamistapoja.

Meidän lapsilla kaikilla kaksi nimeä, joista toinen suvusta. Kutsumanimi sellainen, jonka nimistä ihmistä en ole koskaan tuntenut.

Kolmannen kirjoitusasua mietimme, ja päädyimme enemmän samankaltaiseen, kuin toisella isommista. Eivät ala samalla kirjaimella ja yksi on lyhyempi. Kaikki melko harvinaisia, mutta samantapaisia, kuin jotkut viime vuosien suosituimmat.

Tykkään miettiä asiat loppuun asti... Nimim. olen itse Sanna. (Arvaa vaan, kuka niistä 11 000 samalla vuosikymmenellä kastetusta...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
meillä on iida aina maria ja aada aino mariia

Kuulostaa näin tosi samanlaisilta, mutta iida ja aada sopii kivasti yhteen. :)
Kivat nimet siis tytöillä!

Siis molemmat ja mitä mielikuvituksenpuutetta vanhemmilta... huoh...niin junttia!

Näin on! Pitäisi olla ainakin pari c-tä nimessä että olisi fiiniä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
meillä on iida aina maria ja aada aino mariia

Kuulostaa näin tosi samanlaisilta, mutta iida ja aada sopii kivasti yhteen. :)
Kivat nimet siis tytöillä!

Siis molemmat ja mitä mielikuvituksenpuutetta vanhemmilta... huoh...niin junttia!

Mitkäs sinun lastesi nimet sitten ovat? Minusta kun nuo ilmentävät mielikuvitusta.

Minust on mukava jos kaikilla lapsilla on erilaiset nimet, kun ovat kummiskin erilaisia ja joskus eri näköisiä, mut huomasinpa vaan sattumalta, että meidän vappupallolle valittu tytön ja pojan nimi alkaa molemmat kahdella samalla etukirjaimella. Ei kyllä oltu edes tahallaan ajateltu sitä niin, kun satuttiin vaan tykkäämään niistä nimistä ja sit vasta myöhemmin hoksattiin et oli samaa esikoisen nimeen. Nimet ei kyllä kuulosta silti yhtään samalta ja ties vaikka vappupallo ei sit oliskaan yhtään niiden nimien näkönen niin eihän sitä voi väärän kuulosta nimeä laittaa :snotty:

Mä en tullut edes ajatelleeksi tuollaisia annettaessa lapsille nimiä :whistle: Kahdella ekalla on yks kirjain enemmän kuin kolmannella ja kakkosella on vain kaksi nimeä, kun muilla on kolme. Kaikkien nimet kyllä tulee suvusta.....

ai niin mun yks vaatimus on myös ollu että ne kuulostaa hyvältä sekä ruotsiks että suomeks. kauheeta.. :o ai niin...ja r-kirjain ei saa olla niissä nimissä (kolmosen ja nelosen). :D

Yhteistyössä