Onko noloa jos on vanhat lastenvaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kierrätys ok, mutta sellaiset ruudulliset 80-90- luvun vaunut on KARSEITA, ja todellakin katson pitkään jos joku niitä työntelee.
Meille oli kyllä selvä juttu että uusinta mallia ostetaan, vaikka nekin käytetyt.

Samaa mieltä. Vaatteita ja muuta ostan paljonki käytettynä, mutta mitään värillisellä rungolla varustettuja vanhoja Emmaljungia en ostaisi kuin korkeintaan kakkosvaunuiksi. Erityisen kamalia ovat kaikki sellaiset, jossa ei työntäaisaa saa säädettyä. Olis hankalaa lykkiä sellaisia, kun on itse tosi lyhyt. Pitkälle ihmiselle ehkä ok.

laittakaapa kuvia teidän vanhoista vaunuista kenellä sellasia on. ihan mielenkiinosta vaan :) itsellä on myös -80 tai -70 luvulta olevat emmaljungat (tuosta vuosikymmenestä en oo ihan varma).

Löysinkin netistä kuvan vaunuista jotka ovat lähes samanlaiset kuin omani, väriä myöten. Ainoastaan tuon ruudun tilalla omissani on pientä kukkaa, joka on minusta nätimpää kuin tuo ruutu. Joidenkin mielestä kamalat,niinkuin täälläkin on esille tullut, mutta kaikkia ei voi miellyttää.:-) Ei maksaneetkaan kun 40 e, niin jäi säästöön rahaa ostaa hieman uudemmat rattaat sitten kun tulevat ajankohtaisiksi. Käytettyinä tosin nekin aiomme ostaa.
http://strollersandprams.com/strollers/readerImage/346/400/stroller.jpg

mielipiteitä on monenlaisia..jokainen hankkikoot mitä haluaa jne..ei vaunuilla pääse varallisuuttaan esittelemään.minä en ole moista edes ajatellut.ei vauva tiedä onko vaunut uudet vai vanhat.tottakai turvallisuus.vaunujen puhtaus ym ovat tärkeitä.minulla on kokemusta niin uusista kuin vähän vanhemmistakin vaunuista.pidän erityisen paljon emmaljungan novelle yhdistelmistä vm 97.ne ovat vaan niin kauniit..en omista sellaisia mutta hankkisin jos löytäisin

Yhteistyössä