Onko normaalia että ystävät ja tutut vierailee synnytysosastolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävi ainakin kymmenen kaveria sekä tädit, sedät, isovanhempani, omat vahnemmat, miehen siskot jne. :D
Olin 4yötä siis siellä.
Kättärillä on tunnin vierailuaika niin ei tule mitään "ärsyttävää ramppaamista". :) Se olikin ihan riittävä aika.

[QUOTE="vieras";27339699]Mä en kaivannut niihin pariin päivään yhtään enempää vierasta kuin mies ja lapset sekä isovanhemmat. Siinäkin oli ihan riittävästi :D.

Mun mielestä Tyksin nykyinen käytäntö on helpotus verrattuna 10 vuoden takaiseen aikaan esikoisen syntyessä! Silloin ramppasi porukkaa koko päivän ja jatkuvina laumoina. Ei niin hetken rauhaa kellään.[/QUOTE]
Mun esikoinen syntyi -03, ja silloin oli sellainen sääntö, että vierailuaikana sai tavata vieraita huoneessa, muuten päiväsalissa. Ja tietty isä & sisarukset sai käydä milloin tahansa. Mun huonekaverin koko suku ja puolet tuttavapiiristä tunki potilashuoneeseen ei-vierailuaikana, se oli ärsyttävää, mutta ongelma ratkesi kun soitin hoitajan paikalle mukamas imetyksestä kysyäkseni ja hän sitten ohjasi porukan sinne päiväsaliin :D

Mä olin tästä kolmannestakin sairaalassa 4 päivää. Onneksi siellä kävi miehen, äitini ja isompien lasten lisäksi mm. mun veli vaimoineen, ja itse kävin toisilla osastoilla moikkaamassa kamuja (jotka ovat töissä Tyksissä) & sattuipa osastolla olemaan vielä tuttu hoitajakin jonka kanssa rupattelin. Muuten olisin tylsistynyt. Kun ekaan kolmeen päivään ei ollut edes vauvaa jota tuijotella.

Yhteistyössä