Kävi ainakin kymmenen kaveria sekä tädit, sedät, isovanhempani, omat vahnemmat, miehen siskot jne.
Olin 4yötä siis siellä.
Kättärillä on tunnin vierailuaika niin ei tule mitään "ärsyttävää ramppaamista". Se olikin ihan riittävä aika.
[QUOTE="vieras";27339699]Mä en kaivannut niihin pariin päivään yhtään enempää vierasta kuin mies ja lapset sekä isovanhemmat. Siinäkin oli ihan riittävästi .
Mun mielestä Tyksin nykyinen käytäntö on helpotus verrattuna 10 vuoden takaiseen aikaan esikoisen syntyessä! Silloin ramppasi porukkaa koko päivän ja jatkuvina laumoina. Ei niin hetken rauhaa kellään.[/QUOTE]
Mun esikoinen syntyi -03, ja silloin oli sellainen sääntö, että vierailuaikana sai tavata vieraita huoneessa, muuten päiväsalissa. Ja tietty isä & sisarukset sai käydä milloin tahansa. Mun huonekaverin koko suku ja puolet tuttavapiiristä tunki potilashuoneeseen ei-vierailuaikana, se oli ärsyttävää, mutta ongelma ratkesi kun soitin hoitajan paikalle mukamas imetyksestä kysyäkseni ja hän sitten ohjasi porukan sinne päiväsaliin
Mä olin tästä kolmannestakin sairaalassa 4 päivää. Onneksi siellä kävi miehen, äitini ja isompien lasten lisäksi mm. mun veli vaimoineen, ja itse kävin toisilla osastoilla moikkaamassa kamuja (jotka ovat töissä Tyksissä) & sattuipa osastolla olemaan vielä tuttu hoitajakin jonka kanssa rupattelin. Muuten olisin tylsistynyt. Kun ekaan kolmeen päivään ei ollut edes vauvaa jota tuijotella.