Onko nyt jossain jotain vikaa vai ihan normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Miestäni ärsyttää jos mua kehutaan. Yksinkertaisesti selitettynä asia on näin. Hänen työkaverit oli mut kerran nähnyt ja sen jälkeen miestä "hävetti" kun kertoivat muille että hänellä on kaunis vaimo ja "kuittailtiin" muka siitä loppupäivä. Mies on monesti valittanut kuinka mun kanssa ei voi lähteä mihinkään kun "kaikki katsoo".

Tarkoitus ei ollut nyt kehua kuinka upea mä olen tai mitään sellaista. Vaatteetkin mulla on ihan tavalliset, farkut ja sellaiset, meikkiä hillitysti ja hiuksia pidän yleensä vaan auki kun en osaa hienoja kampauksia tehdä. Tarkoitus oli nyt kysellä onko teidän muiden miehillä tällaisia piirteitä.

Eikö miehen kuuluisi olla ylpeä jos hänen vaimoa kehutaan tai katsotaan? Tilanne menee vaan huonompaa suuntaan. Viime sukujuhlissa mieheni veli sanoi mulle "oletpa sä kaunis tänään" kun olin kerrankin kunnolla laittautunut ja kotona siitä seurasi sitten hirveä riita ja mieheni vaati että lopettaisi sen näkösenä kulkemisen. En omasta mielestäni ole antanut aihetta mihinkään mustasukkasuuteen jos siitä on kyse. Mieskin tosin kielsi, että pitäisi muiden huomiota jotenkin uhkana. En ymmärrä mistä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ehkä hän pelkää ettei ole sun arvoises

Sama tuli mieleen, tulee paineita itelle, onkos hän itse kuinka komia?

Mun mielestä on komea, mutta mä en ole ihan puolueeton :D Tuntuisi ihmeelliseltä jos tuosta olisi kyse, en mä kuitenkaan mikään sellainen suuren luokan kaunotar ole :) Vaikka olisinkin, niin eikö miehen luulisi olevan vaan onnellinen et on sellaisen saanut, ylpeä tai jotain? Mun mies tuntuu vaan olevan vihanen tai sitten häntä hävettää :/

Yhteistyössä