Onko oikeus käydä vieraissa jos ei saa kotona seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä niin, että mies ei halua seksiä. Minä haluisin vaikka joka päivä.. Noin kerran kuussa harrastetaan kun saan tahtoni läpi.. Satuttaa todella paljon olla tälläisessa suhteessa. Mies muuten todella ihana ja antaa hellyyttä, haleja. Seksuaaliset halut hänellä vain kadonneet. Käynyt on lääkärissä monta kertaa, mutta syytä ei ole löydytty. Ehkä minun täytyy sitten elää loppuelämä ilman seksiä, sillä erota en halua, enkä myöskään pettää...

Osta dildo.

Uskomatonta, miten vastaat toiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mutta onko tuomittu loppuelämäksi olemaan ilman seksiä jos toista ei ikinä haluta? Jos ei syytä ole miksei homma kiinnosta. Kyllä parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta tuleehan siihen pakosta taukoja mutta loppuelämä ilman on kyllä liikaa.

no sitten täytyy erota.

No mutta jos puolisot eivät haluakaan erota?
No sitten voivat sopia, että toinen käy luvan kanssa vieraissa. Jos lupaa ei heru niin sitten täytyy vaan tyytyä siihen tilanteeseen.

Mutta onko tuomittu loppuelämäksi olemaan ilman seksiä jos toista ei ikinä haluta? Jos ei syytä ole miksei homma kiinnosta. Kyllä parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta tuleehan siihen pakosta taukoja mutta loppuelämä ilman on kyllä liikaa.

Nimenomaan, mutta ei kolmannen osapuolen kanssa =)

Rukoilijasirkka: Kyllä minä masturboin, mutta haluan muutakin kuin orgasmeja. Vai onko sinulle rakastelu yhtä kuin orgasmi? Eikä minulle penis ole yhtä kuin dildo.
Olisi näköjään pitänyt olla vain hiljaa...

Mä olen sitä mieltä että ihmisellä on oikeus seksiin ja läheisyyteen. Itse en usko että ihan helposti lähtisin vieraisiin mutta jos seksi kokonaan loppuis ja toista ei yhtään kiinnostaisi mun puutostilani niin varmaankin menisin. En ymmärrä miks kukaan haluaa elää seksittömässä suhteessa ja tyytyy sellaiseen se kun vaikuttaa aina kahteen ihmiseen. Kaikille seksi ei ole niin tärkeää mutta silloin jos ei itseä huvita ei saa olettaa ettei toisellakaan olisi tarpeita.
Eri asia on just jos seksi loppuu sairauden vuoksi, mutta silloinkin pitää muistaa että yhdyntä ei ole ainoa tapa harrastaa seksiä ja antaa läheisyyttä.

Rukoilijasirkka: Kyllä minä masturboin, mutta haluan muutakin kuin orgasmeja. Vai onko sinulle rakastelu yhtä kuin orgasmi? Eikä minulle penis ole yhtä kuin dildo.
Olisi näköjään pitänyt olla vain hiljaa...

No surkuttelit, ettet saa seksiä. En mä pahalla sitä meinannut ja tietysti se on ihan eri asia. Hienoa on se, että saat mieheltäsi kuitenkin hellyyttä ja sulla on hyvä mies.

Rukoilijasirkka: En surkutellut, ei ollut tarkoitus niin kirjoittaa. Luin vain monta tekstiä läpi, jossa sanottiin että ei ihme jos ei naista haluta kun on synnyttänyt, tms. Halusin vain kertoa, että joskus voi olla myös toisin päin, että mies ei halua. Kiitos kuitenkin sanoista, olen oikeasti onnellinen, vaikka välillä onkin vaikeita hetkiä. :)

Rukoilijasirkka: En surkutellut, ei ollut tarkoitus niin kirjoittaa. Luin vain monta tekstiä läpi, jossa sanottiin että ei ihme jos ei naista haluta kun on synnyttänyt, tms. Halusin vain kertoa, että joskus voi olla myös toisin päin, että mies ei halua. Kiitos kuitenkin sanoista, olen oikeasti onnellinen, vaikka välillä onkin vaikeita hetkiä. :)

Toivottavasti syy löytyy, koska tuo varmasti on kuitenkin aika raskasta. Ja sitä en meinannut, että syy on aina toisessa.

Yhteistyössä