Onko outoa jos 31v. mies ei käy viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jessica"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jessica"

Vieras
Käy vain kaupassa ja töissä, lopun ajan on kotona minun ja koiran kanssa. Pari kertaa vuodessa käymme juhlissa.

Ystäväni ihmetteli suuresti kun mieheni ei käy viihteellä. :O
Kysyin asiaa mieheltä ja hän ei halua käydä missään vaan viihtyy paremmin kotona minun kanssa.

Ei käy minunkaan. Tosin ennen meni kuin tuulispää. Mutta nyt lapsen myötä on rauhoittunut. Saa mennä ja joskus patistankin menemään. Mutta palautuu hyvin pian kotiin katselemaan telkkaa sohvalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29306572:
Ei munkaa mies tykkää käydä.
Musta on mukavaa käydä sillon tällöin bubissa istumassa kavereiden kanssa tai jossai syömässä, mutta yökerhoon mua ei saa kyllä millään ilveellä.

Walleniuksella?

[QUOTE="wilma";29306578]eiköhän kolmekymppisellä ole jo rillutteluvuodet jo ohi.[/QUOTE]

Kenellä on kenellä ei. Tiedän muutamia, joita ei ole parikymppisinä tai kaksviitosina kiinnostanut rillutella, niin kova rilluttelun tarve on iskenyt sitten myöhemmin.

Ja rillutteluvaihe on suurin piirtein kestänyt yhtä kauan kun mitä se tyypillisesti kestää nuoremmillakin. Mutta jos sen on aloittanut siinä kolmenkympin tietämillä, niin jokainen voi itse sitten miettiä missä iässä sitä ollaan oltu, kun on aloitettu rauhoittumaan.

[QUOTE="vierailija";29306781]Eihän tämän palstan mammojen ukoista kukaan käy koskaan missään viihteellä :O[/QUOTE]

No sun ukkos taitaa käydä joka viikonloppu ja sekös sua vit..taa.. Sit täytyy laittaa ilkeitä viestejä muille, kun niiden ukot sentään välittää perheestään ja vaimostaan.

Että mua ärsyttää ihmiset jotka mollaa heti jos joku ei käytä alkoholia, käy baareissa ym.

[QUOTE="ffff";29307496]Niin mutta tehän olette helluntaalaisia. Ei kai siinä lahkossa sovi juopotella.[/QUOTE]

Se ei oo lahko, hellareita on maailmassa enemmän kuin evankelisluterilaisia.

Niin kuin joku jo kirjoittikin, se ettei käy viihteellä ei ole outoa mutta se on ettei käy muualla kuin kaupassa ja töissä. Ootko sä kieltänyt siltä muun elämän - kaverit jne.- vai onko se aina ollut tollanen erakko?

Yhteistyössä