Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lukematta muiden vastauksia;
Omalla kohdallani kävi niin, ettei mieheni veli tullut ristiäisiin, vaan jäi kotiin tyttärensä kanssa. Syy oli, että tytär oli sairastanut kyseisellä viikolla ja mies halusi hoitaa lasta kotona - avovaimonsa tuli sitten edustamaan yksinään. Joo, ei siinä mitään, mutta ristiäisissä sain sitten kuulla, että tälle tyttärelle olisi kyllä ollut hoitopaikka isovanhempiensa luonakin mutta isänsä mielestä ei ollut niin tärkeää vetää pukua päälle, joten tulkitsin asian niin ettei kummin roolissa läsnäolo ollut mieheni veljelle tärkeää eikä merkitysellistä. Tapahtumasta on siis pari vuotta, mutta katkeruus on syvällä.
Puhu asiasta lapsen vanhempien kanssa, älä kysele täältä neuvoja. Jos olisit minun sisareni, etkä tulisi ristiäisiin siksi että vietät mielummin aikaa kaverisi kanssa - olkoonkin että näette harvoin - niin loukkaantuisin enkä unohtaisi.
Hehei, pakko vielä mainita että enpä ollut paikalla oman kummipoikanikaan ristiäisissä. Silloin mulla tosin oli hyvä syy (oma lapsi syntyi 2 tuntia ennen kastamista)
Mutta kyllä mä varmaan silloinkin olin palstalaisten mielestä kaamee juntti![]()
Olet aika herkkä kyllä loukkaantumaan. En minäkään laittaisi sairasta lasta vieraan hoitoon, ja miehesi veljeä kyllä edustettiin teidän tärkeissä juhlissa. Ja nyt ei ole kyse minun lähisuvustani vaan miehen, ja mies on lapsemme kanssa menossa kyllä. Lahjan kera. Torttuja en mukaan leivo vaikka mikä olisi![]()
Joo, ei siinä mitään, mutta ristiäisissä sain sitten kuulla, että tälle tyttärelle olisi kyllä ollut hoitopaikka isovanhempiensa luonakin mutta isänsä mielestä ei ollut niin tärkeää vetää pukua päälle, joten tulkitsin asian niin ettei kummin roolissa läsnäolo ollut mieheni veljelle tärkeää eikä merkitysellistä.
Tapahtumasta on siis pari vuotta, mutta katkeruus on syvällä.
Jos olisit minun sisareni, etkä tulisi ristiäisiin siksi että vietät mielummin aikaa kaverisi kanssa - olkoonkin että näette harvoin -
niin loukkaantuisin enkä unohtaisi.
No mikä sinun ongelmasi nyt on? Jos et osaa edes sanallisesti mielipidettäsi ilmaista, niin jätä koko viesti lähettämättä. Jos taas sinulla on joku mielipide asiaan, niin esitä se siten, että siitä joku muukin voi käsittää, mitä tarkoitat.
Hehei, pakko vielä mainita että enpä ollut paikalla oman kummipoikanikaan ristiäisissä. Silloin mulla tosin oli hyvä syy (oma lapsi syntyi 2 tuntia ennen kastamista)
Mutta kyllä mä varmaan silloinkin olin palstalaisten mielestä kaamee juntti![]()