Onko paikalla ketään uskovaista? Tämä ketju on VAIN uskiksille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vain uskiksille. En ole nyt tällä hetkellä kädenvääntötuulella.

Mä olen aina uskonut Jeesukseen ja en ole koskaan epäillyt, etteikö raamattu olisi totta. Uskon ihmetekoihin ja olen monta kertaa itsekin saanut kokea näitä ihmetekoja.
Välillä tosiaan Jeesus on päästänyt mut kuin koiran veräjästä:)
Mulla on aina ollut tosi heikko itseluottamus ja olen vähintään teinistä asti kai ollut jollain tapaa masentunut. Välissä on monella tapaa hyviäkin vuosia.
Nyt olen taas ollut tosi ahdistunut.
Mä tiedän, että Jeesus rakastaa mua ja olen erikoinen ja tärkeä. Silti taas en usko sitä.
MIten mä voin olla ainutlaatuinen,kaunis ja rakas kun sitä on miljardit muutkin? Enkai mä silloin mikään ainutlaatuinen ole..
Huono vertaus: Mutta jos Helsingin kaupungista valittaisiin yksi todella kaunis ihminen, niin tämä ihminen tuntisi varmasti olevansa aika ainutlaatuinen. Jos koko Helsingin kaupunki asukkaineen valittasiin kauniiksi, niin tuskin se ketään hetkauttaisi.

Nimim: rakkauden ja hyväksynnän kaipuu

Jokainen meistä on taivaan isälle AINUTLAATUINEN koska ei ole kahta samanlaista ihmistä.
Ja hän näkee meissä jokaisessa sen ainutlaatuisuuden, hän tuntee meidät paremmin kuin kukaan muu.
Ja hän hyväksyy sinut myös tämän epäröinnin aikana.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kuten isälle jokainen hänen lapsistaan on ainutlaatuinen ja erityinen, niin myös taivaan isälle meistä jokainen on ainutlaatuinen. Ja rakas juuri sellaisena kuin on.

Eihä sua ole kuin yksi kappale tässä maailmassa! :) Eli olet spesiaali!
Muista että kaikki syrjinnät, epäoikeudenmukaisuudet ja säännöt millainen pitää olla EI ole Jumalasta vaan ihmisestä.

Mä ymmärrän tuon tunteen,ainakin maallisemmassa mielessä.
Mut voisitko ajatella et Jumalalle jokainen on ainutlaatuinen ja rakas, koska kukaan ei ole samanlainen kuin toinen ja toisaalta Jumalalle on ihan sama onko kaunis tai erikoinen tai muuta, Jumala rakastaa nimenomaan särkyneitä ja vajavaisia ihmsiiä, niitäkin joita ihmiset ei pidä minään.
Jolloin ei ole tärkeää olla kaunis tai erityinen sen kummemin vaan voi luottaa että Jumala rakastaa ihmistä ominaisuuksiin tai kauneuteen katsomatta.

Yhteistyössä