Asiattomille ilkeilijöille ja valehtelijoille kyllä. Ja linjani pitää jatkossakinParaskin puhuja. Kirjoitat itse välillä kuin pahatapainen teini.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Asiattomille ilkeilijöille ja valehtelijoille kyllä. Ja linjani pitää jatkossakinParaskin puhuja. Kirjoitat itse välillä kuin pahatapainen teini.
Niin hän tosiaan luulee, mutta tämä ao on miljoonavarmasti itse Alepa:Sinä nyt luulet joka toista Alepaksi ja sama myös toisin päin, Alepa pitää monta sinuna. Suurin piirtein samoihin aikoihin tulitte myös palstalle...
…Super-Setis ehti jo nimittää minut palstan syntipukiksi ja mustaksi lampaaksi.…
@setis on siitä hyvä, että hän korjaa muistiaan tarpeiden mukaan.Just relax, kirjoitin niistä ajoista kun Räyhä-Reetta ilmestyi tänne. Joillain on katsos parempi muisti kuin sinulla
Toinen meistä on eläkeläinen hourupää ja se en ole minäJust relax, kirjoitin niistä ajoista kun Räyhä-Reetta ilmestyi tänne. Joillain on katsos parempi muisti kuin sinulla
No shit SherlockNiin hän tosiaan luulee, mutta tämä ao on miljoonavarmasti itse Alepa:
Näit jo mustan antaman todisteen hyvästä muististani, arvon trolli@setis on siitä hyvä, että hän korjaa muistiaan tarpeiden mukaan.
Setis muuten, luulekko että Annie ja Kössi vielä välillä sekstaa?
Älä, hyvä mies, ota kohteliaisuutta loukkauksena.Näit jo mustan antaman todisteen hyvästä muististani, arvon trolli
Menen nyt tunneiksi puutarhahommiin kauniiseen auringonpaisteeseen, laita jääpaloja nutturasi sisään
Etkö tosiaankaan pysty enää parempaan trollaukseen? Koita nyt ryhdistäytyäÄlä, hyvä mies, ota kohteliaisuutta loukkauksena.
Ei kai tuo ole luonteen piirteesi, ymmärtää väärin?Etkö tosiaankaan pysty enää parempaan trollaukseen? Koita nyt ryhdistäytyä
Alepa, ei lainaaminen ole sen vaikeampaa kuin painaa ”lainaa” -nappia#44
En muista lukeneeni kirjoituksiasi Annalla, joka oli paljon vilkkaampi palsta kuin tämä tuppukyläpalsta. Viihdyin parhaiten Anopit hoi ja murreketjuissa.
Super-Setis on tosikko ja seksijuttujensa homehduttama ukonrähjä.
Palstojen pilaaja, jonka kadulla kohdatessaan kannattaa kävely vaihtaa kadun toiselle puolelle.
Tämä on naisille tarkoitettu palsta, jossa saa päästää höyryjään, ja antaa tyhmille miesoletetuille kylmää kyytiä, jotka ovat sen kyydityksen täysin ansainneet.
En lue tämän palstan mustien kirjoituksia. Harmi kun tein poikkeuksen kultaiseen sääntööni. (S:n lisäys tämä:)
En tiedä, moniko hänet on tunnistanut, mutta minä muistan hänet kyllä Annaan ajoilta. Sielläkin hän oli oman tiensä kulkija ja se sai monet näkemään punaista. Mutta vasta täällä, missä suurin osa tuntuu suorastaan vihaavan häntä, hänen kirjoituksensa ovat muuttuneet sellaisiksi, mitä ovat. Annalla hän aikoinaan oli mielestäni hyvinkin leppoisa jutustelija.
Ei tosiaankaan ole, sitä esiintyy tällä hetkellä ainoastaan nyt sinulla, arvonEi kai tuo ole luonteen piirteesi, ymmärtää väärin?
Hyvä on , Setis, en yritäkään keskustella kanssasi jatkossa.Ei tosiaankaan ole, sitä esiintyy tällä hetkellä ainoastaan nyt sinulla, arvon![]()
Loukkaava teksti. En muista koskaan onneksi lukeneeni juttujasi. Ikä painaa, ja vatvot menneitä asioita. Elämätön elämä, jossa ei ole ollut henkisesti kasvattavia kokemuksia.En tiedä, moniko hänet on tunnistanut, mutta minä muistan hänet kyllä Annaan ajoilta. Sielläkin hän oli oman tiensä kulkija ja se sai monet näkemään punaista. Mutta vasta täällä, missä suurin osa tuntuu suorastaan vihaavan häntä, hänen kirjoituksensa ovat muuttuneet sellaisiksi, mitä ovat. Annalla hän aikoinaan oli mielestäni hyvinkin leppoisa jutustelija.
lepa tietty ei kestä analysoivaa totuutta ittestäänLoukkaava teksti. En muista koskaan onneksi lukeneeni juttujasi. Ikä painaa, ja vatvot menneitä asioita. Elämätön elämä, jossa ei ole ollut henkisesti kasvattavia kokemuksia.
Narskulle enempi kuin tyypillistä.lepa tietty ei kestä analysoivaa totuutta ittestään
Vanhoilla miehillä tuppaa muisti ja hoksottimet molemmissa päissään reistaamaan.lepa tietty ei kestä analysoivaa totuutta ittestään
Asiattomille ilkeilijöille ja valehtelijoille kyllä. Ja linjani pitää jatkossakin
"Tokkopa"?Tokkopa vain. En vain viitsinyt enempää kertoa pahimpia
tölväisyjä tällä palstalla.
Täytin srk-lehden sanaristikon. Sanan tahditon tilalle tulee epähieno.
Luin Annan nettisivua, jossa miesfilosofi antaa hyviä elämänohjeita.
Hän sanoo, ettei ihmisten tarvitse pitää minusta. Minusta se on hyvä ohje.
Ihmisillä on kova tarve tulla pidetyksi.
Kun jatkuvasti joku kiusankappale irvailee kirjoitustyylistä, jännittää kirjoittaessaan
mitä sanomista tästäkin seuraa, ja sitten monesti pyyhkii tekstinsä pois.
Samaa asiaa olen usein ihmetellyt. Luultavasti hänen lasten äiti ei halua olla isän kanssa missään tekemisissä. Minulla oli ihanat toisistaan avioeronneet appivanhemmat. Appiukko oli tukehtua nauruun jutuistani, ja hän levitteli tarinoitani työpaikoillaan yksityisyrittäjänä.Jos todella olet eläkeläinen ja sinulla on aikuisia lapsia, niin eivätkö he kaipaa seuraasi, lapsenlapset esim.? Sen sijaan, että roikut kirjoittamassa myötähäpeää aiheuttavaa tekstiä.
lepa on kyllä huonomuistinen iäkäs nainenVanhoilla miehillä tuppaa muisti ja hoksottimet molemmissa päissään reistaamaan.
Niin käy usein Super-Setikselle, koska ei muista nimimerkkinsä salasanaa kuten nytkin kävi. Toivottavasti alepa-liike antaa hänelle elinikäisen boikotin kauppoihinsa. MAGA-lippis hänen päähän merkiksi, että vartijat osaavat olla varuillaan.
Tässä tämä sinun tietämättömyytesi taas nähdäänAlepahan on tietääkseni ihan ainoa harmaa, jolle minua ennen täällä olleet ovat antaneet ikioman nikin. Hän kun on niiiiiin helposti tunnistettava originelli ”naisoletettu”![]()
Tässä tämä sinun tietämättömyytesi taas nähdäänAlepahan on tietääkseni ihan ainoa harmaa, jolle minua ennen täällä olleet ovat antaneet ikioman nikin. Hän kun on niiiiiin helposti tunnistettava originelli ”naisoletettu”![]()