Onko palsta kuollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä nyt luulet joka toista Alepaksi ja sama myös toisin päin, Alepa pitää monta sinuna. Suurin piirtein samoihin aikoihin tulitte myös palstalle...
Niin hän tosiaan luulee, mutta tämä ao on miljoonavarmasti itse Alepa:

…Super-Setis ehti jo nimittää minut palstan syntipukiksi ja mustaksi lampaaksi.…

Alepahan on tietääkseni ihan ainoa harmaa, jolle minua ennen täällä olleet ovat antaneet ikioman nikin. Hän kun on niiiiiin helposti tunnistettava originelli ”naisoletettu” 🤣

Viimeksi muokattu:
Setis muuten, luulekko että Annie ja Kössi vielä välillä sekstaa?

No tähän vielä ehdin vastata. Tiedän etteivät tee sitä, ja tiedän että jos tekisivät, niin Annie ei ikinä olisi alkanut tähän suhteeseemme.

Olen tästä kyllä jo aiemmin kirjoittanut montakin kertaa, mutta kun joitain vuosia sitten tavattiin niin silloin Kössi oli ollut jo kyvytön ainakin viisi vuotta. Ja kaikki johtuu siitä kun hän on ketjupolttaja ja alkoholisti. Tunnustaa sen itsekin.

Kun hän asui aiemmin useana vuonna kuusi kuukautta eli koko talvikauden ja ylikin Filippiineillä, niin joka ikinen aamu alkoi kolmen vartin kirkkaalla paikallisella kossulla, hintakin oli jtn alle 2 €. Sitä hän lipitti pitkin päivää, meni välillä nukkumaan ja alkoi taas dokaamaan, ja vielä lounaan ja päivällisen kanssa otti jotkut ruokajuomat päälle.

Montakin kertaa Annie jätti hänet sinne nuokkumaan itse nukkumaan mennessään, ja henkilökunta kiikutti hänet (VIP-asiakkaansa) kämpille kun itse ei kyennyt enää liikkumaan. Eli sellainen sankari hän on... Biologinen ihmekin myrkkyjen sietokyvyltään!

En muista lukeneeni kirjoituksiasi Annalla, joka oli paljon vilkkaampi palsta kuin tämä tuppukyläpalsta. Viihdyin parhaiten Anopit hoi ja murreketjuissa.
Super-Setis on tosikko ja seksijuttujensa homehduttama ukonrähjä.
Palstojen pilaaja, jonka kadulla kohdatessaan kannattaa kävely vaihtaa kadun toiselle puolelle.
Tämä on naisille tarkoitettu palsta, jossa saa päästää höyryjään, ja antaa tyhmille miesoletetuille kylmää kyytiä, jotka ovat sen kyydityksen täysin ansainneet.
En lue tämän palstan mustien kirjoituksia. Harmi kun tein poikkeuksen kultaiseen sääntööni. (S:n lisäys tämä: 🤣🤣🤣)
Alepa, ei lainaaminen ole sen vaikeampaa kuin painaa ”lainaa” -nappia 🙄

Mutta sitähän sinä et ole ikinä oppinut vaikka lukemattomat ovat sinua siitä muistuttaneet. Eikö varhaisteini-ikäinen tyttärentyttäresi voisi auttaa?
no ymmärrän että et halua kysyä apua häneltä koska silloin hän näkisi ja kertoisi äidilleen millaista räyhäämistä sinä harrastat anonyyminä 😏

Ja jottei jokaisen tarvitse mennä sivua taaksepäin niin tässä ystävällisenä eleenä lainaus siitä mitä tarkoitit

En tiedä, moniko hänet on tunnistanut, mutta minä muistan hänet kyllä Annaan ajoilta. Sielläkin hän oli oman tiensä kulkija ja se sai monet näkemään punaista. Mutta vasta täällä, missä suurin osa tuntuu suorastaan vihaavan häntä, hänen kirjoituksensa ovat muuttuneet sellaisiksi, mitä ovat. Annalla hän aikoinaan oli mielestäni hyvinkin leppoisa jutustelija.

Mutta kun sinulla Alepa on ainainen torjunta päällä etkä ymmärrä kuinka ihmetytät ah niin monia kirjoituksillasi, niin hyvä palaute tuli tuossa puolueettomalta taholta 👍

Alepan todistettu kultainen sääntö on ”valehtelen jatkuvasti kaikille, että sivuutan kaikkien inhoamieni (= kaikki) mustien kirjoitukset” 😆

En tiedä, moniko hänet on tunnistanut, mutta minä muistan hänet kyllä Annaan ajoilta. Sielläkin hän oli oman tiensä kulkija ja se sai monet näkemään punaista. Mutta vasta täällä, missä suurin osa tuntuu suorastaan vihaavan häntä, hänen kirjoituksensa ovat muuttuneet sellaisiksi, mitä ovat. Annalla hän aikoinaan oli mielestäni hyvinkin leppoisa jutustelija.
Loukkaava teksti. En muista koskaan onneksi lukeneeni juttujasi. Ikä painaa, ja vatvot menneitä asioita. Elämätön elämä, jossa ei ole ollut henkisesti kasvattavia kokemuksia.

#44 En muista kyseistä nimimerkkiä Annan sivulta kuten en myöskään Super-Setistä.
Hyppään tämän palstan mustien tekstit yli. Ei niissä ole mitään lukemisen arvoista.
Jostain syystä tämä ketju pätkii.

lepa tietty ei kestä analysoivaa totuutta ittestään
Vanhoilla miehillä tuppaa muisti ja hoksottimet molemmissa päissään reistaamaan.
Niin käy usein Super-Setikselle, koska ei muista nimimerkkinsä salasanaa kuten nytkin kävi. Toivottavasti alepa-liike antaa hänelle elinikäisen boikotin kauppoihinsa. MAGA-lippis hänen päähän merkiksi, että vartijat osaavat olla varuillaan.

Tokkopa vain. En vain viitsinyt enempää kertoa pahimpia
tölväisyjä tällä palstalla.
Täytin srk-lehden sanaristikon. Sanan tahditon tilalle tulee epähieno.
Luin Annan nettisivua, jossa miesfilosofi antaa hyviä elämänohjeita.
Hän sanoo, ettei ihmisten tarvitse pitää minusta. Minusta se on hyvä ohje.
Ihmisillä on kova tarve tulla pidetyksi.
Kun jatkuvasti joku kiusankappale irvailee kirjoitustyylistä, jännittää kirjoittaessaan
mitä sanomista tästäkin seuraa, ja sitten monesti pyyhkii tekstinsä pois.
"Tokkopa"?

Jos todella olet eläkeläinen ja sinulla on aikuisia lapsia, niin eivätkö he kaipaa seuraasi, lapsenlapset esim.? Sen sijaan, että roikut kirjoittamassa myötähäpeää aiheuttavaa tekstiä.
Samaa asiaa olen usein ihmetellyt. Luultavasti hänen lasten äiti ei halua olla isän kanssa missään tekemisissä. Minulla oli ihanat toisistaan avioeronneet appivanhemmat. Appiukko oli tukehtua nauruun jutuistani, ja hän levitteli tarinoitani työpaikoillaan yksityisyrittäjänä.
Vaatii kärsivällisyyttä ja taitoa väistellä palstalle jumittuneita takiaisia.
Jos tekisin hyväntekeväisyyttä elävässä elämässä, riesat olisivat luultavasti isommat kuin hyödyt. Tämä nettikirjoittaminen ei sido minua mihinkään.
Seuraan paljon politiikkaa, sillä se pitää mielen virkeänä.
Toivottavasti vaalien jälkeen ihmisille tulee valoisampi ja toiveikkaampi olo.
Ohita sinäkin palstan mustien kirjoitukset. Heillä on varaa käydä yksityisellä terapeutilla, jos siihen on tarvetta. Kirjoitan vain oikeasti tukea tarvitseville.
Sain aikoinaan paljon apua avioeron aikaan, ja opin uusia asioita.
Kyllä kirjoituksistani Annalla pidettiin. Jopa lasteni isä luki kirjoituksiani, ja oli kommentoinut niitä lapsillemme. Työkaverini tiesivät, että käytän kahvitunnit kirjoittamiseen. Kaikilla ihmisillä on ympärillään pirullisiä herhiläisiä.
Jopa papit niitä yrittävät hätistellä tiehensä monin keinoin.

Vanhoilla miehillä tuppaa muisti ja hoksottimet molemmissa päissään reistaamaan.
Niin käy usein Super-Setikselle, koska ei muista nimimerkkinsä salasanaa kuten nytkin kävi. Toivottavasti alepa-liike antaa hänelle elinikäisen boikotin kauppoihinsa. MAGA-lippis hänen päähän merkiksi, että vartijat osaavat olla varuillaan.
lepa on kyllä huonomuistinen iäkäs nainen

• Tykkää
Reactions: Setis.

Yhteistyössä