Onko seksikumppanieni määrä liian suuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi pitäisi jostain numeroista edes puhua? Oma lukemani ei ole suuri, mutta en tajua miksi pitäisi ylipäätään jakaa moista tietoa. Lapsia kun minullakin on niin luultavasti tajuaa, ettei korkkaamaton ole. Emmie viittis ees keskustella ihmisen kanssa, joka moista asiaa tivais.

Mulla ei ole itselläni tapana kysyä, mutta myönnän, että toisen kokemustaso kiinnostaa. Yksityiskohdat taas eivät. Mutta joskus on jonkun (miehen) kanssa tullut puheeksi.

Jos joku on kysynyt mun kumppaneiden määrää olen vastannut, että riittävästi. Yleensä se on riittänyt kyselijälle... Ja seksikumppanien määrä on ihan jokaisen oma asia, oli se sitten 1, 10 tai 100.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26273954:
Mulla on enemmän..Miehelle olen sanonut että jotain kymmenen tai yli,en ole laskenut niin tarkkaan.. Hän oli tyytyväinen kun itsellä samoja lukuja. Tartteeko sitä kaikkea tietää??:whistle:

Ei ja joskus se on vaan parempikin niin ihan oikeasti.

Höpsis! Pidät tiedon itselläsi. Mitä se kenellekkään kuuluu millaista sinkkuelämää sinä olet viettänyt. Voihan olla, että mies vastaa yhtä ympäripyöreästi takaisin, sanoo kumppaneita olleen 6 kun todellisuudessa luku lähentelee 60. Komppaan Anatoliaa ja heität luvuksi vaikka sen 7! :)

Me ei olla oman mieheni kanssa taidettu koskaan edes puhua asiasta. Mitä se menneisyyden puiminen auttaa mihinkään. Menneet on menneitä ja yhdessä kohti tulevaisuutta sanon minä! :)

Itse en ottaisi puheeksi mutta jos suoraan kysyy niin en mä valehtelemaan lähtisi. Suoraan kysymykseen suora vastaus.

Musta tuo nyt ei ole edes paljon jos on sinkkuna ollut koko ikänsä. Mulla on luku vähän alle puolet tuosta, mutta mä olin tässä välissä 10 vuotta saman miehen kanssa kimpassa...

Mua ei häiritse toisen lukemat ja nykyisen kanssa on puhuttu näistä hyvin avoimesti. Joskus jos joku moikkaa baarissa ni mies saattaa heittää et "Pannu?" ja mä sit vastaan että kyllä vai ei. Samaa harrastetaan kumpaankin suuntaan. Mennyt on mennyttä, ei se mua häiritse mutta kiva tietää missä mennään.

Joo, hyviä vastauksia! On varmaan vähän miehestäkin ja hänen itsetunnostaan kiinni, että mikä määrä informaatiota menee kivuttomasti alas :D. Mitään neitsyttähän tässä on turha esittää, mutta jos tyyppi päätyy sitten kyräilemän jokaista puolituttua alta kulmien että "toikin?", niin ei sekään kivaa ole. Tuntuu tarpeettomaltakin, sillä jos jonkun kanssa ihan virallisesti kimppaan päädyn, niin sitten painitaan kyllä ihan eri sarjassa muiden miesten kanssa!

Mun pitää myöntää, että en varmaan kehtaisi sanoa mitään tarkkaa lukua, jos mies kysyisi..En alkaisi valehtelemaan, mutta sanoisin että on niitä kertynyt jonkin verran. En tosin osaa ajatella, että sitä tippaakaan kiinnostaisi. Ei muakaan kiinnosta miehen kaatamat naiset, se on elämää ennen meidän liittoa.
Tuollaisia tietoja tivaa kai lähinnä mustasukkaiset/omistushaluiset tyypit, joille se jää hampaankoloon.

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kai täällä on jo todettu että parisuhteessa on oltava ehdottoman rehellinen, ja että kai itsekin toivoisit itsellesi oltavan ehdottoman rehellinen?

:saint:

Hei haloo, kai sä olet kaunistelusta kuullut? Tai sitiä että kaikkea ei tarvitse jakaa toisen kanssa? Koko elämänhistoriaa on turha kelata kohta kohdalta läpi, menneisyys kun on kaikilla.

Ainahan voi olla rehellinen ja sanoa sen oikean määrän, mutta samaan hengenvetoon ettei niistä sen enempää ole irti saanut. Tuskin monikaan on kännipanoista ja muista sellaista kokeiluista saanut kuin itsetunnon pönkitystä. Eiköhän usein "käydä vaan antamassa pillua" kun se nyt sinkkuuteen yleisesti kuuluu.

[QUOTE="Vieras";26274134]Ainahan voi olla rehellinen ja sanoa sen oikean määrän, mutta samaan hengenvetoon ettei niistä sen enempää ole irti saanut. Tuskin monikaan on kännipanoista ja muista sellaista kokeiluista saanut kuin itsetunnon pönkitystä. Eiköhän usein "käydä vaan antamassa pillua" kun se nyt sinkkuuteen yleisesti kuuluu.[/QUOTE]

Tai sitten jotkut "antavat pillua" sen vuoksi, että tykkäävät seksistä.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Täällä oli näköjään taas vaihteeksi tällainenkin ketju. Tästä asiasta näköjään jaksetaan haastaa. :)

[QUOTE="Vieras";26274134]Ainahan voi olla rehellinen ja sanoa sen oikean määrän, mutta samaan hengenvetoon ettei niistä sen enempää ole irti saanut. Tuskin monikaan on kännipanoista ja muista sellaista kokeiluista saanut kuin itsetunnon pönkitystä. Eiköhän usein "käydä vaan antamassa pillua" kun se nyt sinkkuuteen yleisesti kuuluu.[/QUOTE]

No heh, veikkaisin kuitenkin, että jos puolison entiset kumppanit ovat jollekin ongelma, niin suurempi ongelma ovat juuri nuo "itsetunnon pönkittämiseksi"(?!) heitetyt satunnaispanot, kuin edes jonkinlaisessa suhteessa harrastettu seksi. Tai mistäpä minä mitään tiedän, mutta jotenkin olettaisin noin.

[QUOTE="Vieras";26274214]Ja jostain kumman syystä sitä ajautuu seksiin jatkuvasti eri ihmisten kanssa?[/QUOTE]

Noh, jos ei ole sitä vakituista kumppania tai "fuckbuddya", niin eipä siinä kai juuri muitakaan vaihtoehtoja ole. :D

• Tykkää
[QUOTE="Vieras";26274214]Ja jostain kumman syystä sitä ajautuu seksiin jatkuvasti eri ihmisten kanssa?[/QUOTE]

Vaihtelu virkistää. Ja en mä ainakaan koe että olisin koskaan "antanut pillua" vaan aika usein oli kyse että "otin munaa"... ;)

Minulla luku lähentelee sataa ja olen ap:n ikäinen. Tykkään seksistä ja ihan itse valitsen kenen kanssa alan hommiin. Sinkkuna pyörinyt lähes ikäni, joten aikaa on ollut ja ennen kaikkea niitä haluja. :p

Vaihtelu virkistää. Ja en mä ainakaan koe että olisin koskaan "antanut pillua" vaan aika usein oli kyse että "otin munaa"... ;)
Mulle ei ole ollut kyse niinkään ottamisesta, saatika ainakaan antamisesta, vaan ihan kahden toisiinsa fyysistä vetoa tuntevan sinkkuihmisen yhteisestä kivasta ilman omantunnon tuskaa ja minkäänmaailman murhetta sitoutumisesta :P

Viimeksi muokattu:

Seksissä on pohjimmiltaan suuresti kyse suvunjatkamisesta ja siihen liittyvistä haluista ja tunteista joita jaetaan _kumppanin_ kesken.
Siinä mielessä kannattaa pitää mielessä joka kerta on teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi ja myös se, että kyllä sen tyydytyksen saa dildonkin kautta, ainoastaan heikko itsetunto ei pönkity samalla tavalla kuin huomion saamisessa ihmiseltä.

Mun luku on jotain samaa luokkaa, eipä ole tarkkaan tullut laskettua eikä tule.
Mutta en mä sitä kellekään ole kertonut, omapa on asiani.
26v menin naimisiin mieheni kanssa ja sen jälkeen luku ei luonnollisesti ole kasvanut.

[QUOTE="Vieras";26274257]kyllä sen tyydytyksen saa dildonkin kautta, ainoastaan heikko itsetunto ei pönkity samalla tavalla kuin huomion saamisessa ihmiseltä.[/QUOTE]
Dildo vs. elävä ihminen.
Juu ei, ei ole sama asia, ei likimainkaan. Yksikään dildo ei ole vielä saanut perhosia lentelemään mun vatsani pohjalla, suudellut mua hulluksi, saati tullut pesemään mua suihkuun seksin jälkeen.

[QUOTE="Vieras";26274257]Seksissä on pohjimmiltaan suuresti kyse suvunjatkamisesta ja siihen liittyvistä haluista ja tunteista joita jaetaan _kumppanin_ kesken.
Siinä mielessä kannattaa pitää mielessä joka kerta on teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi ja myös se, että kyllä sen tyydytyksen saa dildonkin kautta, ainoastaan heikko itsetunto ei pönkity samalla tavalla kuin huomion saamisessa ihmiseltä.[/QUOTE]

Kun ehkäisy on kunnossa, on se raskauden mahdollisuus aikalailla minimaalinen.

Itsensä tyydyttäminen ei ole MITÄÄN verrattuna yhdyntään oikean ihmisen kanssa. Paskakin pano ihmisen kanssa on parempaa kuin kumivehkeellä vehtaaminen. Vaikkakin dildon kanssa laukean joka kerta, on se aika tylsää touhua. Se, että mukana on oikea ihminen, antaa siihen ihan oman värinsä. Toisen ilmeet, eleet, äänet, kosketus, tuoksu... Kaikki aistit saavat nautintoa, dildon kanssa vehdatessa ei.

Ja kumppanihan se on satunnaisempikin kumppani. Ei seksi rakkautta tarvitse, vaikkakin pakko sanoa, että itsekin olen parisuhteessa viihtyvää tyyppiä ja seksi Rakkaussuhteessa on aina ihan eri tasolla kuin tilapäissuhteessa tai lyhyemmässä seurustelusuhteessa, mutta ei sinkun tarvitse tyytyä vain tyydyttämään itseään. Kyllä seksistä saa ja pitää nauttia kunhan muistaa ehkäisyn ja sen, ettei omalla toiminnallaan loukkaa henkisesti tai fyysisesti ketään.

Mulla on muuten ollut tasan YKSI ihan rehellinen yhden illan pano, kaikkien muiden kanssa oli joko ede vähän tunteita mukana ja jotain suhdeviritelmää joka ei sitten kestänyt tai sitten selkeä sopimus molemminpuolisesta ja molempia tyydyttävästä rehellisestä seksisuhteesta.

[QUOTE="Vieras";26274257]Seksissä on pohjimmiltaan suuresti kyse suvunjatkamisesta ja siihen liittyvistä haluista ja tunteista joita jaetaan _kumppanin_ kesken.
Siinä mielessä kannattaa pitää mielessä joka kerta on teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi ja myös se, että kyllä sen tyydytyksen saa dildonkin kautta, ainoastaan heikko itsetunto ei pönkity samalla tavalla kuin huomion saamisessa ihmiseltä.[/QUOTE]

Nyt on kyllä pakko sanoa, että aika heikkoa on, jos sun mielestä yksinäinen dildoseksi on ihan yhtä hyvää kuin seksi elävän ihmisen kanssa (eikä tässä kyllä nyt puhuta itsetunnosta yhtään mitään).

• Tykkää
Taas kerran sama juttu... Kun mies on nussinut 100 naista, on hän miesten keskuudessa suuri sankari. Mutta jos naisella on ollut seksiä kymmenen, saatikka 40 kanssa, on se olevinaan kamalaa. Mutta näin se ajattelu vielä menee, ei sitä ehkä kannata läväyttää ensimmäisenä tiskiin.

Mulla oli ihan hirveesti seksikumppaneita 15-25v (yli 50, ei se silti ole paljoa vuotta kohti) ja en mä siitä kellekkään möläyttele. Miehelle oon menneisyydestä kertonut aikaisemmista poikaystävistä (2) ja sitten että on ollut sen lisäksi muutamia yhden illan juttuja.

Mies on oman "lukemansa" joskus sanonut, se tais olla jotain vähän yli 20. Itse olen vain iloinen, että on pikkasen kokemusta.

Yhteistyössä