Vähän hataraa logiikkaa tässä asiassa nyt. OMA KOKEMUKSENI (ei siis universaali totuus, ai että kun nää kaks menee välillä sekaisin) on se, että kokemukseni satunais-seksistä eivät ole jotain mitä hyvässä parisuhteessa lähdetään vielä oikein hakemaan lisää .. Ei niissä sinällään mitään vikaa ole, mutta parisuhde jas parisuhdeseksi on kyllä kokonaan toinen juttu. Mun päätäni ei myöskään mene pyörälle huomiosta tai imartelusta, ero rakkauden ja seksin välillä on todella selvä. En väitä etteivätkö ne olisi mahtava kaksikko, mutta lopulta kaksi täysin eri asiaa. Että ei mua kyllä pettämään saa pelkkää muna-mahdollisuutta vilauttamalla, olkoonkin vaikka hyväkin tyyppi!
![]()
Samaa mieltä. Plus samaa on sanonut puoliskoni. Että ennemin sitä jotain satunnaista vosua lykkää kuin hanskaan hakkaa, mutta on se sinkkuilu aika tyhjää ja miksi nähdä vaivaa vonkaamalla jotain vosua baarissa ja ottaa sen riskin, että saa panna puolikuollutta lahnaa (toki siinä on sekin mahdollisuus, että löytyy tajunnanräjäyttävä tapaus, mutta mitä itse olen satunnaisseksiä harrastanut ja miespuolisten kavereidenkin kanssa asiasta puhunut, niin kyllä se aika harvoin ensimmäisillä yhteisillä yhdyntäkerroilla mitään tajunnanräjäyttävää on) kun tietää 100% varmaksi että kotona saa hyvää seksiä just niin paljon kun haluaa, uskaltaa ehdottaa erikoisempiakin juttuja, voi vetästä takaapäin pikaiset tai rakastella tuntikausia...
Että kyllä se seksi rakkaussuhteessa on IIIIIHAN eri tasolla kuin satunnaissuhteessa mutta aina se huonompikin seksi kumppanin kanssa käteenvedon voittaa...