Onko sellaisiakin olemassa, jotka eivät imuroi joka päivä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en usko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turha imuroida koko huushollia joka päivä jos ei ole lemmikeitä tai muuten vaan tosi sotkusta porukkaa. Liian puhdaskaan ei ole hyvä. (pölyallergikot erijuttu)

Pari kertaa viikossa on aika hyvä , paitsi ruokapöydän alta :o

Mä oon kyllä nyt kesäaikaan imuroinut joka päivä. Usein kahdesti päivässäkin... Kuopuksella vähän huonot ruokahalu ja ruoka lentää lautaselta lattialle, kun ei enää maistu. Hiekkalaatikolta tulee n. puolet hiekoista mukana sisälle :kieh:

Niin, en mä noita makuuhuoneita joka päivä imuroi, keittiö ja eteinen ja olohuoneesta ehkä vähän.

Minä en imuroi lähes koskaan. Siivoja imuroi kaksi kertaa kuukaudessa. Toki vähän joutuu pyyhkäisemään muruja muksun tuolin alta.

Meillä ei tule niin paljon sotkua, että pitäisi kämpää imuroida joka päivä. Ei me sentään possuja olla.

Kerran kuussa kun imuttelee, ni hyvä heiluu! Millasia helvetin possuja te oikeen olette jos joka päivä pitää imuroida? Kylhän täälläkin tietysti joskus siltä näyttää, että vois taas siivotakin, mutta että joka päivä?

Alkuperäinen kirjoittaja KP:
Kerran kuussa kun imuttelee, ni hyvä heiluu! Millasia helvetin possuja te oikeen olette jos joka päivä pitää imuroida? Kylhän täälläkin tietysti joskus siltä näyttää, että vois taas siivotakin, mutta että joka päivä?

No en mä helvetin possuista tiedä, mutta kyllä ton koiran mukana kulkee ihan kivasti hiekkaa (vaikka tassut suikutetaan joka kerran kun tulee sisälle), ja karvaa siitä lähtee tolkuttomasti. Jos jää päivä välistä imuroinnissa/moppauksessa ni pölypallerot vilistää pitkin nurkkia. Että en tiedä sitten miltä teillä näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En imuroi joka päivä koska ei ole tarvetta, meillä roskat pannaan roskiin joten ei hukuta niihin.

Nyppisitkö kissan karvatkin yksitellen? Niitä kun ei oikein millään kihvelillä saa poistettua. Kiva pikkujäbänkin ryömiä lattialla suu täynnä karvoja :x

Alkuperäinen kirjoittaja KP:

Meillä on isohko koira jolla on paksu ja pitkäkarvainen turkki josta lähtee tuppoja ja yksittäiskarvaa VAIKKA ahkeraan harjataan pihalla. Niin käy aina etenkin kevät-kesäaikaan kun talvikarva poistuu.
Lisäksi asutaan luhtitalon toisessa kerroksessa jossa ei kunnon tuulikaappeja jne vaan hiekka kulkeutuu pojan toimesta keittiöön ja siitä sukissa muihin huoneisiin.
Jos ei ois koiraa ja asuttais kerrostalossa(jossa hiekka jäis eteisen yleisiin tiloihin mattoon) ei ois ongelmaa. Notta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En imuroi joka päivä koska ei ole tarvetta, meillä roskat pannaan roskiin joten ei hukuta niihin.

Nyppisitkö kissan karvatkin yksitellen? Niitä kun ei oikein millään kihvelillä saa poistettua. Kiva pikkujäbänkin ryömiä lattialla suu täynnä karvoja :x

No se on ihan ymmärrettävää jos on eläimiä joista lähtee paljon karvaa, varmaan silloin imuroisin itsekin useammin.

1-2 kertaa imuroidaan, Toki ei aina lattia ole roskaton, mutta haluamme elää emme imuroida... joku sanoi olevansa tämän takia ihmisraunio. Minä olisin ihmis raunio, jos imuroisin joka päivä.

Yhteistyössä