E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Tä? Siis ootteko tosissanne, että imuroitte joka päivä? Huh huh. Meillä imuroidaan joka toinen viikko ja meillä on kyllä siistiä....eipähän ole lapset allergisia liian hygienian takia....
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Joo, meillä käytetään näitä tehokkaampia tapoja; lastan ympärile kostea liina. Paljon tehokkaami kuin imuri ja helpompi ja nopeampi myös. Mä en imuroi varmaan edes joka kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Joka päivä imuroidaan tai montakin kertaa päivässä. Yksi syömään opetteleva lapsi ja joka päivä vieraita on sellainen yhdistelmä, että pullan- ja leivänmuruilta ei voi välttyä. Ja jos sitä lasten syömistä ei valvo ja istu itse sisällä siivotakseen pöydän alustan heti syömisen jälkeen niin kyllä niitä muruja äkkiä kulkeutuu muuallekin kuin vain keittiöön. Olisittepa nähnyt eilen keittiön kun kuopus söi punajuurisalaattia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Joo, meillä käytetään näitä tehokkaampia tapoja; lastan ympärile kostea liina. Paljon tehokkaami kuin imuri ja helpompi ja nopeampi myös. Mä en imuroi varmaan edes joka kuukausi.
Tuokaan ei toimi kunnolla meillä, kun rotat heittelee puruja häkistään ulos... ja matoista ei saa pölyjä pois tuolla taktiikalla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Joka päivä imuroidaan tai montakin kertaa päivässä. Yksi syömään opetteleva lapsi ja joka päivä vieraita on sellainen yhdistelmä, että pullan- ja leivänmuruilta ei voi välttyä. Ja jos sitä lasten syömistä ei valvo ja istu itse sisällä siivotakseen pöydän alustan heti syömisen jälkeen niin kyllä niitä muruja äkkiä kulkeutuu muuallekin kuin vain keittiöön. Olisittepa nähnyt eilen keittiön kun kuopus söi punajuurisalaattia![]()
Meillä oli vanha vahakangas syöttötuolin alla. Sai helposti pyyhkästyä pois kertyneet sotkut. Ei kai punajuurisalaattia voi imuroida?
Rikkaharjalla murut keittiöstä useammankin kerran päivässä ja nihkeäpyyhintä muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ekoilija:On muitakin siivoustapoja, tehokkaampiakin ja sähköä säästäviä, kuin imurointi!
Kerro ihmeessä
Heh, luin että LASTEN ympärille kostea liina...
Meillä imuroidaan ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Jos jaksais, niin vois imuroida useamminkin.